تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

با شعار دادن مشکلات حل نخواهد شد مسئولان باید با اقدام و عمل مشکلات را از پیش رو بردارند / همه مردم حوزه انتخابیه بنده را نماینده تمام قد خود بدانند /خبرنگاران باید صداقت و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند

  • کد خبر : 5393
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

راستا نیوز – علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، بندر امام ، امیدیه و هندیجان، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ماهشهر در سخنانی ضمن تبریک تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر به بزرگداشت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار را به این قشر تلاشگر تبریک عرض می کنم. خبرنگاران باید […]

راستا نیوز – علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، بندر امام ، امیدیه و هندیجان، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ماهشهر در سخنانی ضمن تبریک تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر به بزرگداشت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار را به این قشر تلاشگر تبریک عرض می کنم. خبرنگاران باید صداقت و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا آسیب نبینند و این عزیزان در پیشبرد جامعه نقش بسزایی دارند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوزگلمرادی افزود : دهه ای را که پیش رو داریم دهه عدالت و پیشرفت است. با عقل و فکری که خداوند به انسان ها داده باید در راستای رشد و تعالی گام برداشته شود.

وی گفت : ظرفیت های فراوانی در صنعت، کشاورزی، شیلات و … وجود دارد. مشکلات انباشته شده امروز کم کاری دولت هاست، پس باید با همتی مضاعف از این ظرفیت ها استفاده نماییم تا بتوانیم شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم. وی ادامه داد:  با توجه به این که استان خوزستان یک استان برخوردار از ظرفیت های صنعتی و کشاورزی ست اما دارای مشکلات فراوانی ست که باید در رفتار با این استان تجدید نظر کنیم. وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارند که باید این مطالبه مهم معظم له مورد توجه ویژه همه مسئولان قرار داشته باشد.

نماینده مردم ماهشهر اضافه کرد: امروز تمام همت استکبار جهانی ضربه زدن به ایران اسلامی است. اما باوجود رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه استکبار کاری از پیش نخواهد برد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث بهداشت و درمان استان مشکل داریم. حادثه اخیر بیمارستان سینا موید همین موضوع است. مسئله با جدیت از طریق وزیر بهداشت در حال پیگیری ست .وی خطاب به مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر گفت: علیرغم این که رییس شبکه بهداشت از دوستان من است اما به ایشان اخطار می کنم اگر نمی تواند مشکلات را پیگیری و حل کند از مسئولیت خود کنار برود.

گلمرادی افزود : طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری از سال ۷۵ کلید خورده است. ۵۰۰ هزار هکتار این طرح متعلق به استان خوزستان است. چقدر از این ۵۰۰ هزار هکتار را توانسته ایم محقق کنیم؟

با شعار دادن مشکلات حل نخواهد شد. مسئولان باید با اقدام و عمل مشکلات را از پیش رو بردارند.

عضو کمسیسیون انرژی مجلس گفت: انتخابات تمام شده و دو ماه است مجلس دهم آغاز به کار کرده است. بنده وظیفه دارم به دور از سلائق شخصی پیگیر امور تمام نقاط حوزه انتخابیه باشم .مشکل ۳۰ هزار بیکار در یک روز و یک ماه و یک سال حل نخواهد شد. برخی ها همان روزهای اول آغاز کار مجلس دهم شروع به تخریب کردند. همه مردم حوزه انتخابیه بنده را نماینده تمام قد خود بدانند و در جهت رفع مشکلات منطقه به بنده کمک و مساعدت کنند.

گلمرادی در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب خودم را امتحانی برای حل موضوع مهمی می دانم که سال های سال است محل اختلاف و سوءاستفاده بوده است. وی در خصوص شهرستان شدن بندر امام خمینی گفت: شهرستان شدن بندر امام موضوع جدیدی نیست و با جدیت توسط نمایندگان دو دوره گذشته پیگیری شده، این موضوع باید محقق شود و منافاتی نیز با منافع شهرستان ماهشهر ندارد. وی گفت: بنده آخرت و عاقبت خود را برای بندر امام و ماهشهر نخواهم فروخت. تمام حوزه انتخابیه برای من یکسان است و برای توسعه و سربلندی همه نقاط آن تلاش خواهم کردوی گفت:  باید تبدیل ماهشهر و بندر امام به شهرستان ویژه را با جدیت دنبال کرد. ظرفیت ها برای این مسئله کاملاً فراهم است.

گلمرادی ادامه داد: امروز یکی از مشکلات شهرستان وجود صنایع پتروشیمی است و جا دارد از تلاش های فرماندار بندر ماهشهر به دلیل پیگیری های مجدانه در بحث احصای حق و حقوق و استخدام نیروهای بومی تشکر کنم . دولت و وزارت کشور وظیفه دارند موضوع ماهشهر و بندر امام را بررسی و حقوق دو شهر را عادلانه محقق کنند. وی اظهار داشت: عده ای محدود تلاش می کنند منافع دو شهر تامین نشود و از آب گل آلود ماهی بگیرند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کنند حتما برخورد میکنم.

گلمرادی ادامه داد :در بحث به کارگیری نیروهای بومی مشکل ۳۰ هزار بیکار است نه ۲۱ مدیر ارشد پتروشیمی. در بحث مدیران پروازی هم وزیر نفت پس از سال ها بخشنامه ای را برای حل این مشکل صادر کرده است.

وی در پایان سخنان خود اظهار دشت: برای وضعیت ظاهری و شمایل ورودی های شهرستان قرار است اقداماتی صورت بگیرد و برای زیباسازی ورودی ها هماهنگی های اولیه صورت گرفته است که درآینده شاهد آن خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.