تاریخ : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 6 September , 2024
0

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 5418
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

راستا نیوز – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت. در متن پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان آمده است: هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت […]

راستا نیوز – رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.
در متن پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان آمده است:

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار، روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه‌ای رسانه است.
خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند.
این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.
روز خبرنگار را به این قشر دلسوز و جسور تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.