تاریخ : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 6 September , 2024
2

پیام تبریک دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 5421
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

به گزارش راستا نیوز دکتر همایون یوسفی نماینده مردم شریف اهواز،حمیدیه،باوی،کارون در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت: متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی خبرنگاران محترم،اصحاب گرامی رسانه با سلام و احترام فراوان هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این […]

به گزارش راستا نیوز دکتر همایون یوسفی نماینده مردم شریف اهواز،حمیدیه،باوی،کارون در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

خبرنگاران محترم،اصحاب گرامی رسانه

با سلام و احترام فراوان

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

خبرنگار مسئولیت‌ بزرگی برعهده دارد، به گونه‌ای باید به انجام وظیفه بپردازد و به خوبی آن را به پایان رساند چرا که هر فردی نمی‌تواند خبرنگاری مفید و خوب باشد، خبرنگار باید رسالت کاری خود را انجام داده و بتواند تعهد خود را نسبت به جامعه و اتفاقات اطرافش آن گونه که شایسته است انجام دهد، بنابراین رفتن به سوی این کسوت برای بسیاری از افراد عادی نیست؛ به همین دلیل اصولا مبانی این کار ایجاب می‌کند نوعی تعهد نسبت به جامعه برای خبرنگار پدید آید.

در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و عصر فرا صنعتی ، قطعا نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است. بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند و نمی‌گذارند جامعه در بی‌خبری بماند و با رشد آگاهی مردم نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای به عنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌کنند و زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند.

اینجانب ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه وخبرنگاران متعهد، امین ودلسوز و خصوصا خبرنگاران استان زرخیز خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به امید موفقیت های روزافزون برای شما عزیزان

دکتر همایون یوسفی

نماینده مردم شریف اهواز،حمیدیه،باوی،کارون

در مجلس شورای اسلامی

 

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.