تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0

به وزارت نفت و مسئولین آن هشدار می دهم در پی بستن قراردادهای مخفی با دشمنان ملت نباشند / بعضی مدیران تا مدیر بودند هر هفته در نماز جمعه حضور پیدا می کردند اما پس از برکناری دیگر پای شان به مصلی باز نشد / ، خبرنگاران فرهنگساز هستند ولي متاسفانه آنچنان که باید در روز خبرنگار از آن ها قدردانی نشد

  • کد خبر : 5489
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۳

راستا نيوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان درخطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان با تبریک میلاد شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) همچنین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور اسلامی امان ایران گفت: دهه کرامت را گرامی می دارم به مردم ولایی که امام رضا (ع) را بزرگ ترین سرمایه خودشان […]

راستا نيوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان درخطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان با تبریک میلاد شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) همچنین سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور اسلامی امان ایران گفت: دهه کرامت را گرامی می دارم به مردم ولایی که امام رضا (ع) را بزرگ ترین سرمایه خودشان می دانند. امام رضایی که به دنبال حکومت دینی و جهانی بود. مردمان نهضت تنباکو، نهضت مشروطه، نهضت ملی شدن صنعت نفت و اوج آن در ۲۲ بهمن ۵۷، هر جا الم داعیه داری حکومت دینی را به دوش کشیدند بهره خوبی از آن بردند. وی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران، بسیج و اوقاف به دلیل توجه به فرهنگ دینی و ترویج این فرهنگ در میان جوانان گفت: سپاه پاسداران علیرغم همه مشکلات و درگیری هایی که دارد بخوبی توانسته است با برنامه های متنوع جوانان را به سمت فرهنگ دینی سوق دهد. به گزارش پايگاه خبري راستا نيوز امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم حج گفت: از باب دلجویی از آن هایی که نتوانستند به مکه مشرف شوند می گویم به فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص) نماز جمعه حج فقراست و این کلام بهانه را از خیلی از جمله آدم های تنبل گرفت، از بعضی مدیرانی که تا مدیر بودند هر هفته در نماز جمعه حضور پیدا می کردند اما پس از برکناری دیگر پای شان به مصلی باز نشد و البته برعکس آن نیز صادق است. حجت الاسلام امینی ادامه داد: در روایات داریم مناسک حج باید زیر نظر امام و ولی امر مسلمین جهان باشد و نباید دست آدم های خائن و ستمکاری مثل پادشاهان عربستان باشد که در روز روشن با صهیونیست ها و آمریکایی ها مذاکره و بعد کودکان و زنان یمنی را قتل عام می کنند به این دلیل که ۱ میلیارد مسلمان توجه ای به ضرورت حکومت ، مدیریت و ولایت ندارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قراردادهای محرمانه نفتی اظهار داشت: متاسفانه هرجایی که به منویات رهبر معظم انقلاب گوش ندادیم با مشکل مواجه شدیم وی ادامه داد: وقتی که اردوغان مصاحبه می کند و می گوید: متاسفانه ۵۷ سال فریب اروپا و ۵ سال اخیر فریب آمریکا راخوردیم نشان می دهد نمی شود به غرب و اروپا اعتماد کرد، اعتمادی که متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر رهبر انقلاب در بعضی مسئولین ما نسبت به غرب بیش از اندازه است. وی ادامه داد: بنده به عنوان امام جمعه پایتخت نفتی خاورمیانه به وزارت نفت و مسئولین آن هشدار می دهم در پی بستن قراردادهای مخفی با دشمنان ملت نباشند، قراردادهایی که صدها ایراد به آن وارد است ورهبر معظم انقلاب نیز صریحاً به اشکالات متعدد در بندهای این قراردادها اشاره کرده است. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد:  چه کسی به وزیر نفت اجازه داده است قراردادهای ۲۵ ساله ببندد و بعد رییس مجلس به عنوان رییس خانه ملت هم بیاید و بگوید نیازی به ورود مجلس به این قراردادها نیست… چگونه دانشجویان و رهبر انقلاب نیاز دیدند به این قضیه ورود کنند بعد شما نیازی نمی بینید که دراین قراردادهای پر از اشکال و خیانت از حق مردم دفاع کنید. حجت الاسلام امینی ادامه داد: قطعاً مردم در امتداد برخورد با حقوق های نجومی مقابل این قراردادهای محرمانه نفتی نیز خواهند ایستاد وی ادامه داد: به کارشناسان اجازه بدهید دخالت کنند و به جای اعتماد به غربی ها به مردم اعتماد کنید.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از ایشان تشکر می کنم که هفته گذشته دو استاندار خوزستان و چهارمحال را به همراه بیش از ۲۰ مدیرکل را دور هم جمع کرد و از قله های سربه فلک کشیده تاراز و تونل چری بازدید و تصمیمات خوبی در ارتباط با مسائل مختلف گرفته شد که وظیفه ی خودم دانستم از این نماینده تلاشگر تشکر کنم. وی ادامه داد: باید آرامش را در شهر حفظ کرد تا مشکلات مردم بررسی و مرتفع شوند که در این کار می توان از خبرنگاران پرتلاش و تاثیر گذار شهرمان نیز کمک گرفت، خبرنگارانی که فرهنگساز هستند و علیرغم تأکیدات فراوان فرماندار مسجدسلیمان متاسفانه آنچنان که باید در روز خبرنگار از آن ها قدردانی نشد و به جز ۵ نفر از مسئولین بقیه به خود زحمت ندادند تا در جلسه حضور پیدا کنند… وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: مردم هوشیار باشند و به افرادی که قصدشان تفرقه انگیزی و اختلاف افکنی میان مسئولین است اجازه خودنمایی ندهند که انشالله با سرعت بیشتری رو به پیشرفت و آبادانی شهر قدم برداریم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.