تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

از دو خبرنگار پیشکسوت مسجدسلیمانی تجلیل کردند+ حواشی و تصاویر

  • کد خبر : 5503
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۵۵

راستا نیوز – در شب میلاد حضرت ثامن الجج امام رضا(ع) با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و در یک اقدام قابل تحسین مراسم تجلیل از دو پیشکسوت عرصه ی رسانه، آقایان بهروز صالحی و عزت الله قاسمی در محل زورخانه پوریای ولی این شهرستان […]

راستا نیوز – در شب میلاد حضرت ثامن الجج امام رضا(ع) با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان و هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و در یک اقدام قابل تحسین مراسم تجلیل از دو پیشکسوت عرصه ی رسانه، آقایان بهروز صالحی و عزت الله قاسمی در محل زورخانه پوریای ولی این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز این مراسم با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، آرمان موری احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از پیشکسوتان ورزشی، مدیران ادارات، و تعدادی از اهالی رسانه برگزار گردید. حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان درسخنانی ضمن تبریک شب میلاد امام رضا(ع) گفت: سپاسگزارم از همه کسانی که دور تا دور این گود اصیل و قدیمی زورخانه برای تقدیر از دو پیشکسوت عرصه رسانه مسجدسلیمان که برای حفظ ارزش ها تلاش می کنند حضور پیدا کرده اند. امام جمعه مسجدسلیمان گفت: یاد می کنیم از همه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان چه آن هایی که در قید حیات هستند و چه آن هایی که دستشان از این دنیاکوتاه شده است مثل پهلوان حسین پور، پهلوان یزدانی، پهلوان احمدپور و… ویاد می کنیم از جهان پهلوان تختی که روزگاری در همین گود پا به پای پیشکسوتان شهرستان به ورزش می پرداخت… امینی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اهالی رسانه شهرستان اظهار داشت: از همه کسانی که بنا را بر این گذاشتند که برای آبادانی شهرستان تلاش کنند ممنون و سپاسگزارم چرا که می بینم بحمدالله همه دست ها برای گرهگشایی از مشکلات شهرستان در حال فعالیت هستند. امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تشکر از زحمات بهروز صالحی و عزت الله قاسمی برای این دو پیشکسوت عرصه خبرنگاری آرزوی موفقیت نمود.

آرمان موری احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: بحث زورخانه و ورزش پهلوانی یک بحث تاریخی و کهن است و هدف این ورزش حفظ کرامات انسانی و سرلوحه اش حضرت امیرالمومنین (ع) می باشد کسی که بختیاری ها افتخار آن را دارند یک دست شیعه این بزرگوار هستند. موری احمدی ادامه داد: هدف ما ارزش نهادن به تلاش انسان هایی ست که دست از وجود خودشان شستند و برای اعتلای قوم و فرهنگ این سرزمین تلاش می کنند که بهروز صالحی و عزت الله قاسمی دو نفر از این عزیزان هستند. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولین شهرستان گفت: مسئولین اهالی رسانه را در کنار خود ببینند و بدانند تلاش خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی و رشد و توسعه همه جانبه است. از مسئولین خواهشمندم با سعه صدر با خبرنگاران برخورد کنند… وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خبرنگاران بدون چشمداشت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی شهرستان قدم بر می دارند که امیدواریم مورد حمایت قرار بگیرند. وی خطاب به خبرنگاران هم گفت: از اهالی رسانه می خواهم اگر دردها را می بینند و انعکاس می دهند راههای درمان را نیز پیشنهاد بدهند و هرگز از قلم به عنوان یک شمشیر برنده استفاده نکنند.

رییس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان در پایان سخنان خود ضمن تشکر از همه کسانی که در این مراسم شرکت کردند خصوصاً هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و با بیان این که بزودی خبرهای خوشی در حوزه فرهنگ و هنر به گوش خواهد رسید به سخنان خود پایان داد.

در حاشیه :

حجت الاسلام امینی با دیدن دکتر مسعود شهبازی رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دوران ریاست ایشان تدبیر، مدیریت و انصاف را دیدم.

رضا کریمی و عزیز قنبری تنها اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بودند که در این مراسم حضور داشتند.

منوچهر قاسمی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با لوح تقدیر و هدایایی از این دو پیشکسوت تقدیر کرد.

بیژن قنبری بخشدار گلگیر، علی شجاعی شهردار گلگیر، علی فرجی رییس اداره تامین اجتماعی، سید بهروز صالحی رییس اداره آبفا روستایی، حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی، بهروز نجاتی رییس اداره محیط زیست در جلسه حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از بانوان نیز حضور داشتند.

سراسر زورخانه پوریای ولی پوشانده از تصاویر قدیمی با قدمت بیش از ۵۰ سال بود.

زورخانه پوریای ولی در سال ۱۳۱۸ تاسیس شده است.

پیش از مراسم باستانی کاران مسجدسلیمانی به اجرای برنامه پرداختند.

بهروز صالحی و عزت الله قاسمی از حاضرین در مراسم خصوصاً اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای تشکر نمودند.

۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۲۱۷ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۱۳۵۴۳ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۱۵۷۵۸ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۱۰۳۸ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۱۰۵ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۲۲۱ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۲۵۱ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۴۳۶ ۲۰۱۶۰۸۱۳_۲۲۲۵۳۲20160813_211943_001

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5503

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.