تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
2

دیدار دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز با امام جمعه و جمعی از روحانیون و طلاب مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 5587
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۳۵

راستا نیوز – دکتر همایون یوسفی نماینده کلان شهر اهواز با سفر به مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری راستا نیوز در این دیدار که با حضور جمعی از طلاب و روحانیون مسجدسلیمان برگزار شد همایون یوسفی در سخنانی اظهار داشت: آمادگی هر نوع همکاری برای کمک […]

راستا نیوز – دکتر همایون یوسفی نماینده کلان شهر اهواز با سفر به مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری راستا نیوز در این دیدار که با حضور جمعی از طلاب و روحانیون مسجدسلیمان برگزار شد همایون یوسفی در سخنانی اظهار داشت: آمادگی هر نوع همکاری برای کمک به حل مشکلات منطقه را دارم. وی ادامه داد: بنده و جناب ظاهری همکاری و همگرایی خوبی با همدیگر برای حل مشکلات مردم داریم. وی ادامه داد: هدف خدمت به مردم است و انشالله بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای همه اقوام باشیم. وی ادامه داد: حقیقتا اگر از آسایش خود و خانواده ام گذشتم به دلیل دغدغه خدمت به مردم بوده است، اگر فرزندان استان به فکر حل مشکلات نباشند کسی از بیرون هم نمی تواند معجزه کند. یوسفی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری، یک مشکل امنیتی است تصریح کرد: سرمایه گذاری خارجی را باید افزایش دهیم سرمایه گذاری داخلی جوابگوی اشتغال در کشور نیست و باید با حفظ مصالح استان زمینه را برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم کنیم.

وی گفت: استان خوزستان دارای مفاخر ارزشمندی ست همچون شهید علی هاشمی و مفاخر بختیاری چون شهید بهنام محمدی و بی بی مریم ، علیمردان خان و…

 یوسفی ادامه داد: همه باید منافع ملی را با هر نوع گرایش سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا محترم بشمارند و با ایجاد تعادل سیاسی در منافع ملی متحد باشیم. وی گفت: بنده به عنوان نماینده مردم نه تنها به اهواز بلکه به همه خوزستان تعلق دارم همانطور که به تالاب شادگان اهمیت می دهم به شط شیمبار هم توجه دارم.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان نیز ضمن خیرمقدم به نماینده اهواز در سخنانی اظهار داشت: ضمن حفظ همه ی ایده های ملی در فضای محلی با بسیاری از خواص و نخبگان اشتراکاتی داریم که باید برای حل مشکلات مردم  از این اشتراکات بهترین بهره را برد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: مردمان شمال خوزستان مثل همه مردم سرزمین مان مردمانی با ایمان، با محبت  و از ایل غیور، بزرگ  و با صفای بختیاری هستند. وی ادامه داد: از آنجا که همه ی مرز و بوممان را دوست داریم از همه ی فرصت ها به دفاع از مردم خوبمان استفاده می کنیم. نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان ادامه داد: از وظایف اصلی ما به عنوان امام جمعه رسیدن به امورات مذهبی و فرهنگی ست به همین دلیل تلاش می کنیم هر چه بهتر از نخبگان بهره مند شویم. امام جمعه مسجدسلیمان با تشکر از دکتر همایون یوسفی گفت: ایشان حسب تعلق خاطری که به ایل و تبار  و زادگاهشان داشته اند به شهرستان تشریف آورده اند چرا که فداکاری روحانیون ما را در پاسداشت مفاخر بختیاری مثل شهید بهنام محمدی، شهید علیمردان خان بختیاری، بی بی مریم، قیصر امین پور،  و… دیده اند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از ویژگی های بختیاری همزیستی با اقشار و طوایف مختلف است. همه ما به خوزستان، ایران و اسلام عشق می ورزیم اما مسجدسلیمان علیرغم همه تلاش هایی که دارد می شود جز محروم ترین شهرهای استان خوزستان است. شهر هزار گره اما مردم مان را ستایش می کنم که صبوری اشان در تحمل این مشکلات بسیار ستودنی ست و همدلانه و همگرایانه در چارچوب مدنیت و عقلانیت و با حفظ مرام ایلی خود دارند گره ها را یکی یکی باز می کنندتا زندگی را برای نسل های آینده راحت تر کنند. حجت الاسلام امینی ادامه داد: این جلسه یک گفتمان نو بود و نشان داد هرجایی با هر ایده و عقیده ای انسان ها می توانند با حفظ افتراقات از اشتراکاتشان که همان خدمت به مردم و آبادانی ایران اسلامی ست به بهترین نحو استفاده کنند. اشتراکات ما اشتغال جوانان، آبادانی کارخانه ها و ریشه کنی فقر از چهره ی شهر و مردممان است… گفتمان امروز طرح با هم بودن برای حل مشکلات مردم بر اساس اخلاق، فرهنگ و معنویت بود نه طرح با من بودن که یکی از محوری ترین مبانی فرهنگی همین با هم بودن و همدلی هاست که اگر محور مردم و جامعه و پروردگار باشد خدمات بزرگ و فراموش نشدنی می توانیم در فضای ملی، استانی و ایلی ارائه دهیم.

16

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.