تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

قتل با سلاح گرم در منطقه نمره 5 مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5669
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

راستا نیوز – فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان گفت: درگیری در روستای عنبر این شهرستان یک کشته برجای گذاشت. سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان در گفت و گو با پایگاه خبری راستا نیوز عنوان کرد : به علت اختلاف بوجود آمده میان دو پیمانکار طی درگیری که رخ می دهد یکنفر کشته و […]

راستا نیوز – فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان گفت: درگیری در روستای عنبر این شهرستان یک کشته برجای گذاشت. سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان در گفت و گو با پایگاه خبری راستا نیوز عنوان کرد : به علت اختلاف بوجود آمده میان دو پیمانکار طی درگیری که رخ می دهد یکنفر کشته و 5 نفر مجروح می شوند. سرهنگ حسینی ادامه داد: ابتدا این درگیری میان دو پیمانکار صورت می گیرد که پس از لحظاتی دامنه درگیری گسترده تر و عده ای از اهالی روستا با سلاح سرد (چوب و چماق) وارد درگیری می شوند. وی ادامه داد: پس از لحظاتی یک خودرو پراید با چند سرنشین وارد درگیری شده و فردی با اسلحه شکاری مقتول اقای ا .ک را مورد اصابت گلوله قرار می دهد و پس از آن متواری می شوند.

حسینی ادامه داد : پس از آن نیروهای انتظامی وارد عمل می شوند و قاتل را شناسایی می کنند که در این رابطه 5 نفر درشهرستان لالی دستگیر می شوند . وی ادامه داد: قاتل شناسایی و انشالله بزودی دستگیر خواهد شد.

لازم به ذکر است روستای عنبر از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان و در دهستان جهانگیری این شهرستان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.