تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

دستگیری پزشک قلابی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5830
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

راستا نیوز- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري دكتر قلابي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري تحليلي سرهنگ كارآگاه علي حسيني در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع يك فقره فوت مشكوك در مسجدسليمان مراتب رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور كار مامورين پليس آگاهي قرار گرفت. اين […]

راستا نیوز- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري دكتر قلابي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري تحليلي سرهنگ كارآگاه علي حسيني در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع يك فقره فوت مشكوك در مسجدسليمان مراتب رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور كار مامورين پليس آگاهي قرار گرفت. اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با وقوع يك فقره فوت مشكوك مامورين پليس آگاهي با تشكيل تيم ويژه اي از كارآگاهان زبده نسبت به بررسي موضوع پرداخته و طي تحقيق صورت گرفته مشخص شد متوفي چند روز قبل از فوت به يكي از بيمارستان هاي شهرستان جهت درمان انتقال شده و اين امر نگاه تيزبين مامورين پليس را به نوع درمان پزشك معالج معطوف نمود.

وي افزود: مامورين اعزامي با انجام تحقيقات كامل و فني از كاركنان بيمارستان موصوف.، پزشك مذكور توسط مقام قضايي احضار و با انجام تحقيقات كارشناسانه در خصوص وي اقدام نموده تا اين كه با شگردهاي خاص خود متوجه عدم انطباق هويت اصلي پزشك با مدارك وي گرديده و با ادامه تحقيقات معلوم گرديد هويت اين پزشك جعلي و هويت كاذب كه قبلا پزشك بوده است چند سال قبل فوت شده و اين فرد جاعل از مدارك وي سوء استفاده و به طبابت پرداخته است. سرهنگ حسيني ادامه داد: تحقيقات پليس همچنان در خصوص معالجات سابق اين فرد ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان در پايان ضمن تقدير از زحمات قوه قضاييه در صدور به موقع دستورات قضايي خاطرنشان ساخت: شايسته است كليه ادارات دولتي نسبت به احراز هويت كاركنان جديدالورود اقدام و شهروندان عزيز هر نوع موارد مشكوك را با پليس 110 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5830

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.