تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

پیام تسلیت علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل به مناسبت اربعین حسینی

  • کد خبر : 5848
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

راستا نیوز – علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با ارسال پیامی اربعین حسینی را تسلیت گفت .متن پیام بدین شرح است : سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند. […]

راستا نیوز – علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل با ارسال پیامی اربعین حسینی را تسلیت گفت .متن پیام بدین شرح است :

سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند. اربعین سرور و سالار شهیدان از راه می رسد و رنگ عزا بر روح و جان و زندگیمان می نشاند .

درسی که اربعین به مامیدهد، زنده نگهداشتن یادِحقیقت و خاطره ی شهادت درمقابل طوفان تبلیغات دشمن است. اربعین نمایشی بزرگ از حماسه وحدت امت اسلامی و مستضعفین عالم است. اربعین ظرفیتی بی نظیر برای تألیف قلوب و تعاون و همکاری آحاد مردم است.

اینجانب فرا رسیدن چهلمین روز شهادت بزرگ مرد صحنه کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین و 72 ستاره درخشان از چهره آسمان شهیدان را به، محضر آقا امام زمان (عج) وعزاداران عزیز مسجدسلیمان ، لالی ،اندیکا و هفتکل تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

علی عسگر ظاهری 

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل

در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.