تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

اصحاب رسانه :جوابیه دانشگاه علوم پزشکی توهین به افکار مردم مسجدسلیمان است ،ایدنی باید از مردم عذر خواهی کند /دکتر ابراهیمی : رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: تمام سرمایه ما مردم هستند، اگر اعتماد مردم خدشه دار شود شبکه بهداشت بسیار متضرر خواهد شد

  • کد خبر : 5872
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

راستا نیوز – دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان جلسه ای با اصحاب رسانه برگزار ، و به تشریح اتفاقات اخیر و بازداشت پزشک قلابی در مسجدسلیمان پرداخت . ” ن .ن .ج”که به مدت ۵ سال با مدارک جعلی در حال طبابت در این شهرستان بود واحساسات مردم را جریحه دار کرد. […]

راستا نیوز – دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان جلسه ای با اصحاب رسانه برگزار ، و به تشریح اتفاقات اخیر و بازداشت پزشک قلابی در مسجدسلیمان پرداخت .

” ن .ن .ج”که به مدت ۵ سال با مدارک جعلی در حال طبابت در این شهرستان بود واحساسات مردم را جریحه دار کرد.

 دکتر شهرام ابراهیمی که مدت کوتاهی ست مسئولیت شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان را بر عهده گرفته است با دعوت از اهالی رسانه شهرستان به سوالات آنان پاسخ داد.

اگر چه مشخص بود که ایشان به دلیل مدت کوتاه تصدی اشان بر شبکه بهداشت و درمان نمی تواند پاسخگوی سوالات خبرنگاران در ارتباط با موضوع پزشک قلابی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز در ابتدای این جلسه اهالی رسانه خطاب به رییس شبکه بهداشت گفتند: انتظار ما و مردم مسجدسلیمان این بود که الان دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور اینجا حضور داشتند و به سوالات ما پاسخ می دادند .دکتر ایدنی باید رسماً از مردم عذرخواهی کند چرا که این مسئله باعث سلب اعتماد مردم شده است.

اهالی رسانه  در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: ما انتظار پاسخگویی از جانب شما را نداریم زیرا شما تازه مسولیت شبکه را عهده دار شدید ، اما از این که مسئولین استان خود را به مردم پاسخگو ندانسته اند و با یک جوابیه پر از ابهام به جای حل مسئله قصد دارند صورت مسئله را پاک کنند  شاکی هستیم. آنها با این جوابیه به افکار مردم توهین کردند .

در این جلسه سوال یکی از خبرنگاران این بود چگونه پس از مرگ دکتر دیدار شماره نظام پزشکی ایشان باطل نشده است؟ چگونه تامین اجتماعی متوجه این مورد نشده است؟ چطور به نام متوفی حساب بانکی افتتاح شده است؟ و صدها سوال دیگر که بی پاسخ ماند.

یکی از اهالی رسانه با بیان این که دستگاههای متعددی در بدنه بهداشت و درمان می توانند در این قضیه مقصر باشند خواهان کشف حقیقت در این رابطه شد.

 خبرنگار دیگری گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی از رییس صدا و سیمای کشور بالاتر نیست که پس از سریال سرزمین کهن به مسجدسلیمان آمد و رسماً از مردم عذرخواهی کرد. ایشان باید رسما با حضور در شهرستان از مردم عذرخواهی و تمامی کسانی که در این کار مقصر بوده اند را شناسایی و به دست قانون بسپارد…خبرنگار دیگری با اشاره به جوابیه دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: این که در این جوابیه آمده است پزشک در استخدام دانشگاه نبوده است و به صورت قرارداد ساعتی کار می کرد چه تفاوتی در اصل موضوع دارد وی ادامه داد: سیستم علوم پزشکی مقصر است و دوایر مختلف باید پاسخگو باشند.

خبرنگار دیگری گفت : چطور دکتر ایدنی پاسخگوی تماس های ما نیست ؟ دکتر ابراهیمی پاسخ دادند احتمالا به خاطر مشغله کاری !

که پاسخ خبرنگار این بود :ولی همیشه در فضای مجازی آنلاین هستند ؟!

پس از آن دکتر ابراهیمی در سخنانی ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: خوشحالم با انتقادهای تند اهالی رسانه مواجه شدم و این جسارت شما قابل تقدیر است. وی گفت: من در حال حاضر دو مسئولیت دارم یکی به عنوان شهروند مسجدسلیمانی و دیگر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و این وظیفه من را سنگین تر می کند.

دکتر ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان جزییات پرونده پزشک قلابی پرداخت و گفت: من قصد تبرئه کسی را ندارم اما بعضی وقت ها پیچیدگی یک موضوع مانع می شود که ما به صراحت اظهار نظر کنیم اما این یک واقعیت است که ما با یک کلاهبردار حرفه ای برخورد کردیم و شاید در هر سیستم دیگری هم بود می توانست آن سیستم را تحت تاثیر قرار دهد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: تمام سرمایه ما مردم هستند و اگر اعتماد مردم خدشه دار شود شبکه بهداشت بسیار متضرر خواهد شد و قطعاً اهمیت این موضوع را به همکاران مان گوشزد خواهیم کرد.

 دکتر ابراهیمی در پایان سخنان خود گفت: مطمئن باشید با یک برنامه ریزی منظم با همه کسانی که در این پرونده کوچک ترین قصوری داشته اند برخورد خواهیم کرد و قول می دهم همه تلاشم را انجام بدهم تا پزشکان با افتخار به مسجدسلیمان بیایند.

 لازم به ذکر است اسامی خبرنگاران حاضر در جلسهبه شرح ذیل است :

عزت الله قاسمی  خبرنگار صدا و سیما مرکز خوزستان

بهروز صالحی خبرنگار سیاست روز

هوشنگ فرجی  خبرنگار روزنامه ایران

سعید مرادی مدیر مسول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  و سردبیر ماهنامه رویش جنوب

محمدرضا کرمزاده مدیر مسول ماهنامه صدای باران

سحر طاهری مدیر مسول پایگاه خبری راستا نیوز

علی کاظمی مدیر مسول سایت اسماری نیوز

امید طهماسبی مدیر مسول امید نیوز

پرویز دیوید خسروی و کیوان علاسوند

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.