تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0

تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5916
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

راستا نیوز _  در حکمی از سوی علیرضا اقبالی رییس دانشگاه پیام نور خوزستان حجت الاسلام حسین ظاهری به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان معرفی و مشغول کار گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز در مراسم معارفه ایشان که صبح امروز با حضور طلاوری معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور خوزستان […]

راستا نیوز _  در حکمی از سوی علیرضا اقبالی رییس دانشگاه پیام نور خوزستان حجت الاسلام حسین ظاهری به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور شهرستان مسجدسلیمان معرفی و مشغول کار گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز در مراسم معارفه ایشان که صبح امروز با حضور طلاوری معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور خوزستان برگزار شد بهرام نیکبخش رییس سابق این دانشگاه در سخنانی گفت: خداوند را شاکرم که پس از ۷ سال خدمت در پیام نور مسجدسلیمان امروز کلید دانشگاه را به دست کسی می دهم که از او تحویل گرفته بودم. وی ادامه داد: به گواه خیلی ها تیمی که با بنده مشغول به کار بوده اند عملکرد راضی کننده ای داشته اند که با تلاش های شبانه روزی خود موفق شدند دانشگاه جدید را علیرغم همه مشکلات راه اندازی نمایند. وی ادامه داد: از سال ۸۸ که این مسئولیت به بنده واگذار شد، تمام دغدغه ام این بود تا داشگاه پیام نور صاحب خانه شود که بحمدالله این اتفاق افتاد. نیک بخش گفت: ما جز معدود دانشگاههایی هستیم در سطح استان که رشته کارشناسی ارشد زمین شناسی را ارائه داده ایم و در حال حاضر دانشجویان این رشته در حال تحصیل هستند. وی گفت: بنده تمام تلاشم را انجام داده ام و الان که دارم این مسئولیت را تحویل می دهم احساس خوشحالی می کنم چرا که می دانم از هیچ کوششی برای تعالی این دانشگاهی دریغ نکرده ام.

طلاوردی معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور خوزستان نیز در سخنانی اظهار داشت: تغییرات در هر مجموعه ای وجود دارد و همیشه دلیل تغییرات عدم رضایت از مدیریت ها نیست اما قطعا همه تغییرات در جهت مثبت و رشد مجموعه ها صورت می گیرد . وی گفت: در بحث عمرانی کارهای خوبی در این دانشگاه صورت گرفته است و حالا انتظار داریم رییس جدید در جذب رشته های کارشناسی ارشد و پرداختن به امور فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشند وی در پایان سخنان خود گفت: انتظار داریم همکاران ما در دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان با تمام وجود با ریاست جدید نیز همانند رییس قبلی همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام ظاهری رییس جدید دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان به عنوان آخرین سخنران گفت: مسجدسلیمان شهری ست که با محرومیت خو گرفته است. ما در همه مسائل نسبت به چشم اندازها عقب هستیم. انتظار ما این است رفت و آمد مسئولین استانی به دانشگاه پیام نور تداوم داشته باشد. رییس دانشگاه پیام نور ادامه داد: مسجدسلیمان شهر اولین هاست و مردم آن از مسئولین انتظارات به حقی دارند. آن ها انتظار دارند توجه بیشتری به حل و پیگیری مشکلات شان شود.

ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سا ل۸۶ که بنده عهده دار مسئولیت این دانشگاه بودم قرار بود کلنگ آن زده شود و حتی بودجه ای هم برای این کار جذب شد که به دلیل بعضی از مسائل این بودجه بازگشت داده شد. وی با بیان این که در سال ۸۶ در آغاجاری نمونه همین دانشگاه طی ۱۴ ماه به بهره برداری رسید به سخنان خود پایان داد.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b5_%db%b1%db%b4%db%b0%db%b5%db%b2%db%b9%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b5_%db%b1%db%b3%db%b0%db%b5%db%b0%db%b2

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.