تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
1

علی عسگر ظاهری : توقع داريم پروژه هاي حياتي جاده كمربندي و ميانبر مسجدسليمان متوقف نشوند چرا كه باعث نا اميدي وبي اعتمادي مردم خواهد شد/ استاندار خوزستان : امیدوارم مسجدسلیمان در حدی که برای ایران خدمت کرده کشور عزیزمان هم در همان حد برای مسجدسلیمان خدمت کند/ رحمانی مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان : تونل مسجدسلیمان به اندیکا تا دو هفته دیگر عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد

  • کد خبر : 5989
  • ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

راستا نیوز – عمليات اجرايي قطعه اول جاده كمربندي مسجدسليمان با حضور دكتر غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي،  منوچهر رحماني مديركل راه و شهرسازي خوزستان، عليرضا گوروئي فرماندار و جمعي از مديران اجرايي شهرستان آغاز شد. به گزارش راستا نیوز نماينده مردم […]

راستا نیوز – عمليات اجرايي قطعه اول جاده كمربندي مسجدسليمان با حضور دكتر غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان، علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي،  منوچهر رحماني مديركل راه و شهرسازي خوزستان، عليرضا گوروئي فرماندار و جمعي از مديران اجرايي شهرستان آغاز شد. به گزارش راستا نیوز نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از استاندار خوزستان گفت: تشكر مي كنم از اين كه استاندار مردمي خوزستان در اين مدت كوتاه 4 مرتبه به شهرستان ما سفر و به صورت ويژه به اين شهرستان محروم توجه مي كنند و عليرغم محدوديت هاي شديد مالي با توجيهاتي كه ارائه شد پروژه هاي شهرستان در اولويت كاري ايشان قرار گرفته است. نايب رييس مجمع نمايندگان استان خطاب به استاندار گفت: توقع داريم پروژه هاي حياتي جاده كمربندي و ميانبر مسجدسليمان متوقف نشوند چرا كه باعث نا اميدي وبي اعتمادي مردم  خواهد شد.

 دكتر شريعتي استاندار خوزستان نيز در سفر کوتاه خود به شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: اميدواريم این پروژه و دیگر پروژه هايي كه در آينده نه چندان دور مثل پروژه فرودگاه، پتروشيمي و آلومينيوم در مسجدسلیمان مسیر توسعه و آبادانی را برای اين شهر به ارمغان بیاورند و مسجدسليمان را از حالت فرسودگی خارج کند .

شریعتی افزود : امیدواریم جاده کمربندی مقدمه ای باشد برای جاده میانبر که خواست همیشگی مردم این خطه بود و باعث می شود مسجدسلیمان در مسیر جاده ترانزیتی بین استانی قرار بگیرد و از حالت بن بست خارج شود.

 وی گفت: تاکید کردم نظرات مردم مناطق مختلف لحاظ شود و حتما سعی شود به نحوی عمل شود که رضایت نسبی و مناطق بیشتری از این جاده سود ببرند .این جاده باید هم پیوست زیست محیطی فنی و سیاسی اجتماعی لحاظ شود که به هنر مدیر کل بر می گردد.

استاندار خوزستان در ارتباط با مناطق آلوده گفت : قرار است که نفت سریعا منازل را تعیین تکلیف کنند و منازلی که باید تخریب شوند خریداری و اگر مشکلی دارند باید مسولین شرکت نفت سریعا به ما اعلام کند .

شریعتی ادامه داد: امیدوارم مسجدسلیمان در حدی که برای ایران خدمت کرده کشور عزیزمان هم در همان حد برای مسجدسلیمان خدمت کند .

وی در ارتباط با فرودگاه اظهار داشت : پیگیری های جدی شده است و در ستاد کل نیروهای مسلح طبق روال اداری قول داده اند در این هفته به ما جواب بدهند انشالله بزودی کلنگ سالن فرودگاه زده شود .

استاندار خوزستان در پایان سخنان خود گفت: مشکل فرودگاه این بود ستاد کل نیروهای مسلح مجوز بدهد تا در محوطه فرودگاه ترمینال زده شود زیرا قبل از این قرار بر این بود که ترمینال در خارج از فرودگاه زده شود که بنده به شدت مخالفت کردم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز رحمانی مدیر کل راه و شهرسازی گفت: بنابر سیاست های راه و شهر سازی و پیگیری های جناب ظاهری ما 5 ماموریت پیدا کردیم که یکی از آنها جاده مسجدسلیمان به اهواز را کوتاهتر  و جاده ای مهندسی باشد این جاده در سال 81 طوری طراحی شده بود که  علاوه بر اینکه  مسجدسلیمان را به اهواز کوتاهتر می کند بلکه  اهواز به شهرکرد را هم پوشش دهیم و بعد از ادغام راه و شهر سازی و مسکن ما ماموریت پیدا کردیم توسعه شهر را در جاده میانبر دیده شود . در حال حاضر 4 مشاور مراحل نهایی طراحی آن را انجام می دهند و با پیگیری استاندار و نماینده موضوع در استان نهایی و مشکلات برطرف شد .

وی ادامه داد : جاده کمربندی به صورت بزرگراه اجرا می شود و ارزش ریالی آن تا حدود 50 میلیارد می باشد و این 14 کیلومتر جاده کمربندی به 2 پیمانکار واگذار شده است .

رحمانی خطاب به استاندار ادامه داد: تونل مسجدسلیمان به اندیکا انشالله تا یکی دو هفته عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد با کمک اقای ظاهری و شما احداث این کمربندی سال 96 اتفاقات خوبی در بحث توسعه شهر مسجدسلیمان خواهیم داشت .

1 3 11 22

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.