تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

اگر لحظه ای مسئولین ما را از وظایف شان منحرف کند خیانت سهمگینی را به همراه خواهد داشت / من در انتخابات شورای شهر هیچ لیستی ندارم و هرکس از جانب من حرف بزند دروغ می گوید / یازده عضو شورای شهر بدانند طی دو ماه آینده آن ها را نقد خواهم کرد

  • کد خبر : 6218
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

  راستا نیوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: راه ما راه جهانی کردن اسلام و اخلاق و ایمان است چرا که برای این مهم هزار سال زحمت کشیده ایم. وی ادامه داد: حوزه ها، […]

 

راستا نیوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: راه ما راه جهانی کردن اسلام و اخلاق و ایمان است چرا که برای این مهم هزار سال زحمت کشیده ایم. وی ادامه داد: حوزه ها، علما، مبارزان، مراجع، شهدا از صدر اسلام تا شهدای مدافع حرم نشان می دهند اهداف مان، اهداف بزرگی ست که بزرگ ترین آن جهانی شدن حکومت اسلامی می باشد… خطیب نماز جمعه ادامه داد: کشوری که این همه شخصیت های بزرگ حوزوی، علمی، نظامی، دانشگاهی و… دارد نباید در هیچ زمینه ای عقب بماند اما واقعیت این است که مردم نگرانی های زیادی دارند اما آنقدر نجیب هستند که هرگز از نگرانی های شخصی اشان حرف نمی زنند بلکه نگرانی های آنان نگرانی های ملی ست. نماینده ولی فقیه با اشاره به بخشی از سخنان حضرت امام (ره) گفت: حضرت امام می فرماید مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین ما را از وظایف شان منحرف کند خیانت سهمگینی را به همراه خواهد داشت و ادامه داد : جمهوری اسلامی باید تمامی توان خود را در اداره هر چه بهتر شرایط زندگی برای مردم بکار ببندد اما این بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف انقلاب منصرف کند. امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه فکر و ذکرمان شده است اقتصاد اما متاسفانه شاهد هستیم که همچنان دچار یک اقتصاد بیمار هستیم چرا که وقتی از هدف بزرگ که همان جهانی شدن اسلام است غافل می شویم تنیجه اش غفلت از اقتصاد هم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با نزدیک شدن به ماه بهمن ماه پیروزی انقلاب گفت: احترام می کنم ماه بهمن را، ماه غرور انگیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران توصیه می کنم دست اندرکاران و مسئولین را به گرامی داشتن این ماه عزیز. باید در این ماه به جشن های کم هزینه دامن بزنیم چرا که جشن های بهمن جشن های فرهنگی معنوی ست…امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر جا دچار آفت شده ایم به این دلیل است که از آرمان های رهبر کبیر انقلاب و منش امام فاصله گرفته ایم آرمان هایی که در زبان و عمل رهبر فرزانه امان جاری ست. منش امام ساده زیستی، عدم فاصله با مردم، عدم خودباختگی مقابل غربی های خود فروخته و مبارزه با فسادهای منطقه ای و داخلی ست… حضرت امام یک ملی گرای واقعی بود نه مثل کسانی که ادای ملی گرایی را در می آورند و تا دچار یک سرماخوردگی می شوند با هواپیماهای خصوصی اشان عازم اروپا می شوند. این ها همان کسانی هستند که در صحبت های شان شعارهای زیبا می دهند اما وقتی به عمل شان نگاه می کنی می بینی هیچ اندیشه ای از امام در آن جا ندارد.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیکی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت: من احساس می کنم بعضی از مسائل را مرتبا باید تکرار کنم و برای چندمین بار می گویم بنده در مسجدسلیمان به عدل و ظلم کار دارم اما به عزل و نصب خیر… همچنین در مورد انتخابات شورای شهر بگویم بنده هیچ لیستی نداشته و نخواهم داشت آنانی که می گویند من با امام جمعه هماهنگ کرده ام و یا… فریبی بیش نیست… روزانه دهها نفر تماس می گیرند و می گویند می خواهم برای کاندیدا شدن در شورای شهر از شما اجازه بگیرم که به آن ها از همین جا می گویم لطفا در این رابطه با من تماس نگیرید… وی ادامه داد: مگر شوراهای شهر گذشته چه گلی به سر این مردم زده اند. یازده عضو شورای شهر فعلی می داند در انتخاب آن ها هیچ نقشی نداشته ام و همیشه حامی آن ها بوده اما همین جا اعلام می کنم طی یکی دو ماه آینده آن ها را نقد خواهم کرد.

خطیب نماز جمعه در پایان سخنان خود گفت: بر آدم بد و بی عدالت به کمک مردم می تازیم و برای خوبی ها ارزش قائلیم، مردم مسجدسلیمان لایق بهترین ها هستند امیدوارم همیشه بهترین ها نصیب شان شود.

منبع: باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=6218

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.