تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

اعلام تعطیلی فردا مدارس و دانشگاه‌ها در خبر 23

  • کد خبر : 6310
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

راستا نیوز – مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه هیچ‌گونه تصمیمی برای تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در رابطه با گردوخاک امروز گرفته نشده است، گفت: برای تصمیم‌گیری درباره تعطیلی فردا منتظر گزارش هواشناسی درباره وضعیت کانون‌ گردوخاک شکل‌گرفته روی عراق هستیم و این موضوع حداکثر تا ساعت 23 اطلاع‌رسانی می‌شود. هاشم بالدی ، […]

راستا نیوز – مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه هیچ‌گونه تصمیمی برای تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در رابطه با گردوخاک امروز گرفته نشده است، گفت: برای تصمیم‌گیری درباره تعطیلی فردا منتظر گزارش هواشناسی درباره وضعیت کانون‌ گردوخاک شکل‌گرفته روی عراق هستیم و این موضوع حداکثر تا ساعت 23 اطلاع‌رسانی می‌شود.

هاشم بالدی ، درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها در خصوص تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در روز شنبه، نهم بهمن‌ماه با توجه به شدت پدیده گردوغبار و بارندگی‌های امروز، اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است و پیش‌بینی می‌شود گردوخاک امروز که از کانون‌های داخلی منشأ گرفته، به‌تدریج تا ساعات پایانی شب از هوای استان خارج شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس اعلام هواشناسی، یک کانون دیگر در عراق شکل گرفته است که می‌تواند وضعیت جوی فردا را متأثر کند اما هنوز گزارش‌های دقیقی از این پدیده توسط هواشناسی دریافت نشده است و با اعلام نظر کارشناسی هواشناسی در نهایت تا ساعت 23 در خصوص تعطیلی فردا تصمیم‌گیری و نتیجه از طریق خبر 23 اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان درباره تداوم شرایط ناسالم هوا تاکنون، تصریح کرد: درست است که هنوز گردوخاک در هوای بسیاری از شهرهای استان وجود دارد اما برای گردوغبار امروز هیچ‌گونه تعطیلی اعلام نشد و ممکن است با بروز بارندگی تا ساعات دیگر، هوا کاملاً صاف و پاک شود.

بالدی خاطرنشان کرد: درصورت ادامه پدیده گردوخاک و فعالیت کانون عراقی، به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها در شهرهایی از استان مانند سوسنگرد، حمیدیه، اهواز، رامشیر، رامهرمز، آبادان، خرمشهر، هندیجان و 2 شهر دیگر که بیش از همه درگیر این پدیده بودند، فردا (شنبه، نهم بهمن‌ماه) تعطیل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تعطیلی ناشی از آبگرفتگی معابر و بارندگی شدید در نقاط شمالی استان، افزود: مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده و روند فعالیت‌ها در این مناطق عادی است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=6310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.