تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

تجمع مردم اهواز در اعتراض به قطعي مكرر آب و برق و معضل ريزگردها

  • کد خبر : 6481
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

راستا نیوز – عصر امروز جمعی از مردم اهواز در اعتراض به قطعي مكرر آب و برق و ريزگردها در روزهاي اخير در مقابل استانداري تجمع  كردند. به گزارش راستا نیوز از ساعت ۱۶ امروز جمعی از مردم اهواز در اعتراض به شرایط سخت و روزهای بحراني اخير خوزستان در اهواز تجمع کردند و اين […]

راستا نیوز – عصر امروز جمعی از مردم اهواز در اعتراض به قطعي مكرر آب و برق و ريزگردها در روزهاي اخير در مقابل استانداري تجمع  كردند.

به گزارش راستا نیوز از ساعت ۱۶ امروز جمعی از مردم اهواز در اعتراض به شرایط سخت و روزهای بحراني اخير خوزستان در اهواز تجمع کردند و اين تجمع هنوز ادامه دارد.

در اين تجمع مردم با بيان شعارهايي و در دست داشتن پلاكاردهاي اعتراضي، اعتراض خود را به وضعيت قطعي آب و برق، نبود مديريت مناسب در شرايط آلودگي هوا و در شرايط بحراني خوزستان و عملكرد ضعيف رييس سازمان محيط زيست در رسيدگي به موضوع ريزگردها و بحث انتقال آب اعلام و خواستار رسيدگي به اين موضوعات شدند.

طي هشتم بهمن‌ماه توفان خاک استان را درنوردید و موجب قطع شدن شبکه‌های برق و آب شد که در پي اين مسأله ادارات و مدارس در فردای آن روز یعنی شنبه، نهم بهمن ماه تعطیل شدند اما این اتفاق که زندگی مردم 9 شهر استان را مختل کرد بار دیگر و این بار براي 11 شهرستان در روز بیست و سوم بهمن‌ماه تکرار شد. / ایسنا

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=6481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.