تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

2

وزیر کشاورزی از کانون‌های ریزگرد در اهواز بازدید کرد

  • کد خبر : 6499
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

راستا نیوز – وزیر جهاد کشاورزی که از سوی رئیس جمهوری و هیات دولت برای مقابله با معضل ریزگردها (کانون‌های داخلی) در استان خوزستان ماموریت یافته است، امروز به منظور آغاز ماموریت خود و در سفر به خوزستان از کانون ریزگردها در اهواز بازدید کرد. به گزارش راستا نیوز محمود حجتی به همراه تعدادی از […]

راستا نیوز – وزیر جهاد کشاورزی که از سوی رئیس جمهوری و هیات دولت برای مقابله با معضل ریزگردها (کانون‌های داخلی) در استان خوزستان ماموریت یافته است، امروز به منظور آغاز ماموریت خود و در سفر به خوزستان از کانون ریزگردها در اهواز بازدید کرد.

به گزارش راستا نیوز محمود حجتی به همراه تعدادی از معاونین خود صبح امروز از کانون‌های ریزگردها در شرق و جنوب اهواز که وسعت آن‌ها به 130 هزار هکتار می‌رسد، بازدید کرد.

وسعت کل کانون‌های بحرانی ریزگرد در استان خوزستان به 345 هزار هکتار می‌رسد که شامل مناطق شرقی، جنوب شرق استان، غربی و شهرستان‌های امیدیه، هندیجان و خرمشهر می‌شوند.

در این بازدید معاون برنامه ریزی وزیر، رییس سازمان جنگل‌ها، مدیرعامل موسسه جهاد نصر و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان وزیر را همراهی می کنند. ظاهرا قرار است پس از بازدید از این کانون‌ها وزیر در نشستی که در استانداری خوزستان برگزار می‌شود، حضور یابد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=6499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.