تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

نگاهي به سوابق، اهداف و برنامه های « برزو بی باک» کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 6959
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

راستا نيوز: مهندس برزو بی باک با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. مهندس برزو بی باک کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان است که با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. برزو بی باک  متولد دیماه […]

راستا نيوز: مهندس برزو بی باک با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. مهندس برزو بی باک کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان است که با شعار و هدف احقاق حقوق شهروندان مسجدسلیمان وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است. برزو بی باک  متولد دیماه 1335در روستای چگارمان شهرستان اندیکا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی گرایش بهره برداری از منابع نفت,فوق دیپلم علوم تجربی ،دیپلم علوم تجربی،دیپلم ادبیات وعلوم انسانی،دیپلم اقتصاد اجتماعی و دیپلم علمی دانشسرای مقدماتی که به مدت سی سال در مدارس اندیکا و مسجدسلیمان به تدریس دروس ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان وپیش دانشگاهی اشتغال داشته است.

سوابق شغلی: مدیرعامل شرکت زراب مسجدسلیمان،مدیر و مؤسس هنرستان فنی وحرفه ای غیردولتی پارس،مدیر ومؤسس مجتمع آموزشی پارس ودبیرستان راه دور بزرگسال پارس

دوره اول دبیرستان را در دبیرستان شهید داریوش محمدی,کلاس ششم دبستان را در دبستان اروند پشت برج و دوره دبستان را در دبستان های مشگیری و چگارمان گذرانده است. در کلیه دبیرستان های روزانه،شبانه ، دخترانه وپسرانه مسجدسلیمان از خواجه آباد تا دانشگاه تدریس نموده است. در دبستان های ملا عیسی ،دوبلوطان اندیکا،قلعه زراس،قلعه خواجه و مجتمع آموزشی چگارمان اندیکا در سمت  مدیر ،آموزگار و دبیر بوده .از سال 56تا58 نیز بعنوان  سپاهی دانش به روستاهای اندیکا خدمت کرده . دارای سابقه مدیریت، معاون و دبیر درتمام سطوح تحصیلی در آموزش وپرورش وکارشناس  پروژه های نفتی وگازی وراه سازی به صورت نیمه وقت. وی در رابطه با اهداف و برنامه های خود در صورت کسب رای اعتماد از مردم فهیم مسجدسلیمان برای ورود به شورای اسلامی شهر می گوید:از ابتدای کار انتخاباتی شعار من این بود که با توکل بر خدا، رعایت قانون،رعایت اخلاق  و رسالتی که به عنوان یک معلم دارا هستم بر مبنای اخلاق و صداقت گام بردارم برای تحقق اهداف و برنامه های خود که ماهها برای چگونگی تحقق آنها ضمن مشورت باکارشناسان مختلف برنامه ریزی دقیق و مدونی کرده ام تلاش نمایم.

وی می گوید: به اعتقاد بنده یک  عضو شورای شهر باید همچون یک نماینده مجلس  از یک تیم کاری متشکل از اندیشمندان و کارشناسان خبره ,دلسوز و متعهد بهره مند باشد.عضو شورا باید به دور از مسائل سیاسی و جناحی و وابستگی های قومی افق دید خودرا گسترش دهد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کند. یکی از نکات برجسته ای که در حوزه شورای اسلامی شهر  اهمیت داشته و تحرک خاصی به بهبود روند کاری می بخشد تجدید نظر در شیوه گذشته و حال است که کم کاری و فرصت سوزی های متعددی در قبال شهر و مردم صورت گرفته است.

رسيدگي به مشکلات فرهنگي

رسيدگي به مشکلات فرهنگي از مهم ترين اولويت هاي «مهندس بی باک» کانديداي شوراي شهر مسجدسلیمان است. او می گوید از انجا که خود عضو جامعه فرهنگی شهر هستم پس از انتخاب توسط مردم کاستي هاي مربوط به حوزه فرهنگی شهر از جمله نام گذاری محلات و میادین شهر با نام های بومی محلی و شهدای شهر,ساماندهی میادین و استفاده از المان های بومی محلی بختیاری,حمایت از سینمای مسجدسلیمان و ایجاد مجتمع های فرهنگی در سطح محلات را با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های اهالی فرهنگ شهرستان پیگیری خواهم کرد.

توسعه فضاهای سبز و تفریحی

بی باک می گوید: مسجدسلیمان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد می تواند با توسعه فضاهای سبز تبدیل به یکی از زیباترین شهرهای کشور شود به گونه ای که اگر از ظرفیت وجود بلندی های سطح شهر برای کاشت درخت و ایجاد فضای سبز بهره ببریم می توانیم علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری مکان های تفریحی برای خانواده ها نیز ایجاد نمائیم.

مسجدسلیمان باید به امکانات مدرن شهری مجهز شود

مهندس بی باک در رابطه با برنامه کاری خود براي ساخت شهري مدرن با استانداردهاي جهانی مي گويد:  از طريق جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي به ويژه در حوزه خدمات شهری و احداث مجتمع های تفریحی,تجاری و گردشگری می توانیم ضمن اشتغال زایی برای جوانان شهر با کمترین هزینه و با استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی شهرمان را به امکانات روز شهری مجهز کنیم.

صنعت گردشگری در مسجدسلیمان باید تقویت شود

مديريت شهري مسجدسلیمان نياز به انرژي جديد، پشتکار بالا، فکر نو و کار کارشناسي دارد.پرهيز از اختلاف هاي موجود در چارچوب حفظ منافع مردم، نظارت قوي شورا بر دستگاه هاي اجرايي، توجه جدي به صنعت گردشگري و پيگيري براي ایجاد زیرساخت های لازم برای ورود گردشگر به شهر از اولويت هاي مهندس بی باک در صورت ورود به شورا می باشد.

بهبود حقوق شهروندي

براي بهبود حقوق شهروندي در مديريت شهري، وضعيت عمراني، اقتصادي و اشتغال، سرمايه گذاري در مسائل فرهنگي، مبلمان شهري، جذب گردشگر همراه با حفظ حرمت ها و پرهيز از دسته بندي ها، تلاش و تعامل براي بهره گيري از فضاهاي سبز و جذب سرمايه گذار پس از انتخاب توسط مردم را در برنامه دارد.

تهيه سند چشم انداز 4 ساله

یک سند چشم انداز4 ساله باید از سوی اعضای شورای شهر برای شهر ترسیم شود و ضمن ارائه آن به مردم پس از پایان دوره چهارساله نیز باید به مردم گزارش دهیم که چقدر در تحقق این سند موفق بوده ایم.

احقاق حقوق بانوان

توانمندسازي بانوان و ارتقاي سطح حضور آنان در همه صحنه ها به صورت قاطع و پررنگ، ثابت کردن قدرت بانوان در تمام عرصه ها از جمله اولويت هايم است. به اعتقاد من  بانوان مسجدسلیمان طی سالهای اخیر به شدت مورد بی توجهی قرار گرفته اند به گونه ای که در شهر ما حتی یک پارک یا مکان تفریحی ویژه بانوان هم احداث نشده است.

ايجاد درآمد پايدار براي شهرداري

ايجاد درآمد با ثبات و پايدار براي شهرداري در کنار کاهش عوارض اين نهاد، استفاده از نظر نخبگان و تحصيل کرده ها در مديريت شهر، توسعه و ساماندهي حمل و نقل عمومي و جذب سرمايه مهم ترين اولويت هاي کاري من خواهد بود چرا که وضع موجود درآمدهای شهرداری که هر ماه برای پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه است زیبنده نیست.

تشکيل کارگروه هاي تخصصي در شورا

فعال کردنشوراي محله ها با حضور معتمدان و تشکيل کارگروه هاي تخصصي در حوزه هاي عمراني، بهداشتي، فرهنگي، اجتماعي و …،دفاع از حقوق شهروندان و ارتباط مستمر با شهروندان.

شرکت دادن مردم در تصميم هاي شورا

تغيير در گفتار، رفتار و عملکرد همراه با پرهيز از دروغ و غلوگويي و ريا کاري، باید سرلوحه کار باشد و از برنامه هاي خود به مردم از طریق رسانه ها اطلاع رساني کنیم و براي رفع مشکلاتشان و شرکت دادن آنان در تصميم هاي شورا و انتشار گاهنامه براي شفاف سازي و انعکاس اقدام هاي انجام شده صورت پذیرد.

تشکيل جلسه هاي هم انديشي

تشکيل جلسه هاي هم انديشي در محله ها و استماع نظر و پيشنهاد ساکنان هر محله و ديگر اقشار مردم براي ارتقا، عمران و آباداني شهر، پيگيري براي تحقق خواسته هاي شهروندان و عملياتي کردن طرح هاي اساسي و زيربنايي از مهم ترين اولويت ها و برنامه هايم پس از عضويت در شوراي اسلامي  خواهد بود.

قانون مند کردن دريافت عوارض

قانون مند کردن دريافت عوارض شهري، توزيع عادلانه بودجه هاي شهرداري و ساماندهي ورودي هاي شهر هم از مهم ترين برنامه هایم است. ما می توانیم با برنامه ريزي منسجم برای درآمد های شهرداری براي آسفالت خيابان هاي شهر که از عمر آخرین آسفالت برخی از آنها بیش از دو دهه می گذرد برنامه ریزی کنیم..

همفکري و تعامل با نهادهاي آموزشي و پرورشي

همفکري و تعامل با نهادهاي آموزشي و پرورشي از جمله اساتید و کارشناسان دانشگاهی بمنظور بهره گیری از علم و تجارب آنها در حوزه های مختلف مدیریت شهری.

توزيع متوازن امکانات

توزيع متوازن امکانات بر مبناي عدالت از مهم ترين برنامه هايم است چون امکانات شهری بايد  به طور مساوي و با عدالت در شهر تقسيم شود. توجه بيشتر به نقاط محروم و کمتر برخوردار براي خدمت بهتر به مردم از مهم ترین برنامه هاي این حقیر در شورای آینده خواهد بود.

در پایان با کسب اجازه شما شهروندان فهیم و با صلابت شهرم مردم مهربان  ایل بزرگ بختیاری پا به میدان مسابقه ی خدمت گذاشته ام تا شاید بتوانم با همراهی و همیاری شما خواهران و برادران و جوانان غیور در راه آبادانی شهر و دیارم  خدمتگذار صادقی باشم و انتظار دارم اینجانب را  در راهیابی به مسئولیت سنگین و مردم سالار شورای شهر  حمایت و پشتیبانی کنید.

 

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=6959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.