تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

اطلاعیه ها

سجاد عالیوند رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر جلیلی در مسجدسلیمان شد بازدید میدانی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از برخی پروژه های عمرانی سطح شهر دعوت شهردار مسجدسلیمان جهت حضور گسترده مردم در انتخابات به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: اجرای روکش آسفالت خیابان‌های فرعی منطقه نمره ۴۰ آسفالت منطقه پرتردد هشت بنگله به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مرکز پیوند استخوان در مکان بیمارستان قدیم راه اندازی میشود که با این اتفاق بیمارستان نور کلگه تبدیل به یک قطب درمانی در شمال شرق خوزستان خواهد شد، دانشکده ای که دو نماینده قبلی پیگیر آن بودند/پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد مسجدسلیمان شدند که از ما انتظار همکاری داشتند که با توجه به شرایط موجود و شائبه وابستگی به یکی از کاندیداها نمی توانستیم به دلیل منع دستگاههای دولتی در تبلیغات و استفاده از امکانات، در این رابطه همکاری داشته باشیم و همین باعث ناراحتی هایی از طرف نماینده کنونی شده است/ سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان منصوب شد

1

از شما می خواهیم هوای خوزستان را داشته باشید / وضعیتی که ما در آن به سر می‌بریم زیبنده مردم مسجدسلیمان نیست/ ثروت کشور از خوزستان استخراج شد، و چرخه اقتصاد و پیشرفت مملکت چرخید ولی در این چرخیدن ما زیر پای این چرخخ ها له شدیم/آیا باید وضعیت جاده ارتباطی مسجدسلیمان این باشد؟!

  • کد خبر : 7185
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

راستا نیوز – مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در همایش سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان یکی از سخنران بود که بارها از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت. وی گفت: امیدوارم این همایش و مناسبت ها سبب شود به یک نتیجه مطلوب برای مردم برسیم. زحمات زیادی برای برگزاری چنین همایش هایی می شود و […]

راستا نیوز – مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در همایش سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان یکی از سخنران بود که بارها از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.

وی گفت: امیدوارم این همایش و مناسبت ها سبب شود به یک نتیجه مطلوب برای مردم برسیم. زحمات زیادی برای برگزاری چنین همایش هایی می شود و با وجود همه عزیزان مسئول ، امیدوارم برای مردم خروجی خوبی داشته باشد.

ناصری نژاد ادامه داد: واقعیت این است این وضعیتی که ما در آن به سر می‌بریم زیبنده مردم نیست و حق مردم مسجدسلیمان، خوزستان و ایران بیش از این است .

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: بیانات من با همه ی مسئولین دولت دولت و وزارت نفت است. مشکل اصلی افرادی مثل مهندس عالی پور نیستند ما می دانیم ایشان هم محدودیت هایی دارد مشکل اصلی تصمیم گیرندگان اصلی هستند که به این مناطق نگاهی نکردند و مناطق و شهرهای نفتخیز ما را به حیطه ی فراموشی سپردند.

وی ادامه داد: یکی از فلسفه‌های تشکیل چنین همایش هایی گردآوری مردم و مسئولین است باید این را به مسئولین بگویم ای کسانی که مسئولیت پذیرفتید به یاد آورید که ۱۰۹ سال است که از اکتشاف نفت در مسجدسلیمان می گذرد چقدر ثروت از اینجا استخراج شد، چقدر باعث شد چرخه اقتصاد و پیشرفت مملکت بچرخد؟! ولی در این چرخیدن ما زیر پای این چرخش های له شدیم …

نماینده شادگان گفت:این وضعیت که در مسجدسلیمان می بینم اصلاً قابل قبول نیست، خدمات ارائه شده در حق مردم مسجدسلیمان و خوزستان بسیار ناچیز است. این نگران کننده است، آیا باید این وضعیت جاده ارتباطی مسجدسلیمان باشد؟! این وضعیت فاضلاب مسجدسلیمان اصلا زیبنده مردم این شهر نیست، آب هم که کلی مشکل دارد.

وی گفت: چندین دوره در مجلس داد زدیم مسئولین نظام به داد خوزستان و مردم خوزستان برسید. این خوزستان ثروت مملکت ست چرا خوزستان را فراموش کرده اید؟! این درد ماست و چیز زیادی از مسئولین مملکت نمی خواهیم. ما حداقل ها را می‌خواهیم باید با چه معیاری بپذیریم که مسجدسلیمان از بیکاری رنج می کشد. با چه معیاری باید ۴۵ درصد آمار بیکاری را در این شهرستان بسنجیم . همه مردم در حال مهاجرت هستند. این دردها را چقدر عنوان کنیم و با کمترین امکانات می شود کار کرد. این چه معنایی دارد با این همه نفت و گاز که مسجدسلیمان تزریق می کند به دنیا اما بیمارستان و دکتر نداشته باشد!

از مسئولین کشور می‌خواهیم به این شهر توجه کنند. برای وضعیت بیکاری و اشتغال جوانان برنامه داشته باشند. رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: الان که وقت تشکیل دولت است به آقای روحانی هم تذکر می‌دهم و هم از او می‌خواهم باید در کابینه خود حداقل دو یا سه وزیر و معاون وزیر خوزستانی داشته باشد. چرا ما باید همیشه دنبال التماس به دیگران باشیم؟!

هر چه دانش و تجربه و مهارت است نزد خوزستانی هاست وزارت نفت حق خوزستان است چرا که دانش آن نزد خوزستانی هاست.. وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب گفت :مردم خوزستان در سفر شما گفتند : ما که هوا نداریم اما هواتو داریم  حال از شما می خواهیم هوای خوزستان را داشته باشید .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.