تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
1

با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه ضیافت افطار هفتصد کودک یتیم در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 7178
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

راستا نیوز – با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه ضیافت افطار هفتصدکودک یتیم در خیریه زنده یاد احمد رضایی برگزارشد. در این ضیافت که با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه و نیز برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی همراه بود. به گزارش راستا نیوز محمدرضا مکوندی مدیر عامل […]

راستا نیوز – با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه ضیافت افطار هفتصدکودک یتیم در خیریه زنده یاد احمد رضایی برگزارشد. در این ضیافت که با حضور تیم اعزامی برنامه خندوانه و نیز برگزاری نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی همراه بود.

به گزارش راستا نیوز محمدرضا مکوندی مدیر عامل موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی با ابلاغ سلام دکتر حاج محسن رضایی به خانواده بزرگ این خیریه از اغاز طرح اوقات فراغت فرزندان خیریه و دعوت از همه خیران جهت حمایت از ایتام و کمک به کاهش مشکلات این عزیزان در حوزه های معیشتی ؛مسکن و…گفت: توزیع دوازده مرحله سبد موادغذایی بین صدها خانواده ؛توزیع آرد دربین خانوارهای محروم عرضه کننده نان محلی بخشی ازعملکرد این خیریه است .وی ثبت نام فرزندان موسسه در دوره تقویتی کلاس دروس از ششم تا متوسطه دوم و نیز برگزاری سومین کارگاه آموزشی کامپیوتر خبر دادند و گفتند : رویکرد این موسسه علاوه بر حمایت‌های مالی و معیشتی که بصورت مستمر پیگیری می‌شود. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تربیتی و مهارت‌های زندگی برای ارتقا سبک زندگی صدها خانواده تحت پوشش می باشد. رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از دکتر محسن رضایی در تاسیس و حمایت از این مجموعه موثر خدمت به محروین و یاد کردی از زنده یاد احمد رضایی گفت: یقینا تلاش های بی وقفه کارکنان این مجموعه  به ایتام و محرومین موجب رضایت حق تعالی می باشد.

وی در ادامه در خصوص وظایف والدین درتربیت فرزندان مطالبی را بیان کردند .در ادامه ضمن برگزاری نماز جماعت و پذیرایی افطار به هر خانواده بی سرپرست تحت پوشش این خیریه سبد مواد غذایی شامل:اقلام متنوع به ارزش ۱۰۰۰۰۰ تومان اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.