تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
2

منتخبین شورای شهر پنجم مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند

  • کد خبر : 7192
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

راستا نیوز – منتخبین جدید شورای شهر مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. به گزارش راستا نیوز ظاهری با بیان دیدگاه های خود در خصوص اهمیت و نقش شوراهای اسلامی اظهار داشت؛ پیشرفت و توسعه منطقه نیاز به همت عمومی دارد و شوراها بهترین و کوتاه ترین راه […]

راستا نیوز – منتخبین جدید شورای شهر مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. به گزارش راستا نیوز ظاهری با بیان دیدگاه های خود در خصوص اهمیت و نقش شوراهای اسلامی اظهار داشت؛ پیشرفت و توسعه منطقه نیاز به همت عمومی دارد و شوراها بهترین و کوتاه ترین راه برای ارتباط و پی گیری مطالبات مردم است و ی ادامه داد: بنده با تمام وجود در خدمت برادران خوبم خواهم بود و مشکلات شهر را به همکاری شما پی گیری خواهم کرد. وی از شورای پنجم خواست عدالت احتماعی را در تمام محلات مسجدسلیمان خصوصاً مناطق کمتر توسعه یافته پیاده کنند و به این مناطق توجه بیشتری نشان دهند.

پس از صحبت های نماینده مسجدسلیمان منتخبین مردم در شورای پنجم به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و گفتند: با توجه به جوانگرایی که در شورای شهر جدید وجود دارد می خواهیم یک شورای هفت نفره به معنای واقعی داشته باشیم و امیدواریم به وعده هایی که به مردم داده ایم به خوبی جامه عمل بپوشانیم و در این راه از نماینده محترم انتظار داریم در جذب اعتبارات و بودجه به ما کمک کند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.