تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

پزشک قلابی مسجدسلیمان با قرار وثيقه آزاد شد

  • کد خبر : 7233
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علي ادبي دادستان مسجدسلیمان در گفتگو جمعي از مديران مسئول سايت هاي خبري مسجدسليمان در ارتباط با آخرين وضعيت پزشك قلابي گفت: فردی که سال گذشته در مسجدسلیمان تحت عنوان پزشک قلابی دستگیر شده بود حدود یک ماه قبل با قرار وثیقه آزاد شد. دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: اتهامات این فرد شامل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-علي ادبي دادستان مسجدسلیمان در گفتگو جمعي از مديران مسئول سايت هاي خبري مسجدسليمان در ارتباط با آخرين وضعيت پزشك قلابي گفت: فردی که سال گذشته در مسجدسلیمان تحت عنوان پزشک قلابی دستگیر شده بود حدود یک ماه قبل با قرار وثیقه آزاد شد. دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: اتهامات این فرد شامل جعل اسناد، دخالت در امر پزشکی و خرید و استعمال30گرم تریاک بود که در مجموع مبلغ 280 میلیون تومان برای وی قرار وثیقه صادر شد و هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

ادبی ادامه داد: رسیدگی به پرونده این متهم و مراحل تحقیقات مقدماتی در دادسرا پایان یافته و پرونده وی به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان مسجدسلیمان تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد رسیدگی به این پرونده در دادگاه فورا انجام شود و تقاضای اشد مجازات را برای وی از دادگاه خواستاریم. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز وي در بخش ديگري از سخنان خود از تعيين شعبه دوم دادياري براي رسيدگي به جرائم رسانه اي خبر داد و گفت: از اين پس پرونده هاي مربوط به مطبوعات و رسانه هاي شهرستان طبق موازين قانوني در شعبه دوم دادياري رسيدگي خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.