تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
0

نشست نماینده مجلس با پرسنل فرمانداری و تقدیر از فرماندار مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت +تصاویر

  • کد خبر : 7573
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

راستا نیوز – صبح امروز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان از زحمات علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان تقدیر کرد . به گزارش پایگاه خبری راستا نیوز ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان فرمانداری مسجدسلیمان گفت: با همدلی  به […]

راستا نیوز – صبح امروز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری مسجدسلیمان از زحمات علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه خبری راستا نیوز ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان فرمانداری مسجدسلیمان گفت: با همدلی  به وجود آمده که در شهرستان میان مسئولین شهر به وجود آمده است می شود برای مسجدسلیمان گام های مثبتی برداشت .

عضو کمسیون انرژی مجلس در ارتباط با اقدامات انجام شده در شهرستان طی یک سال گذشته گفت: تا الان کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است مثل نصب دستگاه ام آر آی، جاده کمربندی، جاده اندیکا و… اما مردم هنوز چیزی را احساس نکرده اند….

وی ادامه داد : سال هاست در حق مردم مسجدسلیمان اجحاف شده دیگر وقت عمل و کار است هر کدام از پرسنل فرمانداری باید یک فرماندار باشند و احساس مسئولیت کنند تا انشالله بشود برای آبادانی مسجدسلیمان کارهای بیشتری انجام داد.

 در پایان با اهدای لوح و هدیه ای به فرماندار مسجدسلیمان از زحمات وی تقدیر و قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.