تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان لالی این هفته برگزار می شود + عکس

  • کد خبر : 7607
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

راستا نیوز – :رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان از معرفی امام جمعه جدید لالی طی هفته جاری خبر داد. به گزارش راستا نیوز به نقل از لالی نیوز حجت الاسلام محمد زاده در گفتگو با این پایگاه خبری اعلام کرد : مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان لالی 17 شهریور ماه برگزار می شود […]

راستا نیوز – :رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان از معرفی امام جمعه جدید لالی طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش راستا نیوز به نقل از لالی نیوز حجت الاسلام محمد زاده در گفتگو با این پایگاه خبری اعلام کرد : مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان لالی 17 شهریور ماه برگزار می شود .

وی با اعلام این خبر عنوان کرد : حجت الاسلام سید حسن سیداحمدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان جانشین حجت الاسلام علوی اصل خواهد شد .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به این که حکم این تودیع و معارفه روز جمعه در نماز جمعه شهرستان قرائت خواهد شد از فعالیت ها و تلاش های حجت الاسلام علوی اصل در مدت سه سال در عرصه فرهنگ شهرستان تقدیر و تشکر کرده و عنوان کرد : حجت الاسلام علوی اصل پس از سه سال فعالیت های فرهنگی در لالی به عنوان امام جمعه سردشت فعالیت خود را ادامه خواهد داد .

گفتنی است حجت الاسلام سید حسن سیداحمدی امام جمعه جدید لالی پیش از حجت الاسلام علوی اصل مدتی در حدود 7 سال به عنوان اولین امام جمعه شهرستان لالی در این حوزه فعالیت داشته بود .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.