تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

کشتی گیر گتوندی دارنده مدال برنز آسیا بر اثر گاز گرفتگی در گذشت

  • کد خبر : 7889
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

 راستا نیوز: ‘علی یوسفی کیا’ جوان 25 ساله گتوندی ، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز آسیا بر اثر گاز گرفتگی در گذشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حادثه گاز گرفتگی این […]

 راستا نیوز: ‘علی یوسفی کیا’ جوان 25 ساله گتوندی ، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز آسیا بر اثر گاز گرفتگی در گذشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان گتوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حادثه گاز گرفتگی این ورزشکار در شهر بابلسر رخ داده است گفت:این ورزشکار صاحب نام اهل روستای بدیل بخش عقیلی گتوند بود که چند مقام قهرمانی کشور را نیز در سابقه فعالیت ورزشی خود داشت.
بهزاد جعفرزاده افزود:پیکر این نخبه کشتی استان خوزستان و کشور برای خاکسپاری به زادگاهش گتوند منتقل می شود اما زمان تشییع و خاکسپاری پیکر این ورزشکار با اخلاق گتوندی تاکنون مشخص نشده است.
وی اظهار کرد: علی یوسفی کیا از کشتی گیران و قهرمانان با اخلاق کشتی شهرستان گتوند بود که در این سال ها علاوه بر ادامه تحصیل به مربیگری کشتی در تهران نیز مشغول بود.
لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=7889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.