تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
4

جلسه کمیسیون حفاری جهت شروع عملیات گاز رسانی برگزار شد

  • کد خبر : 8659
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸

راستا نیوز – جلسه کمیسیون حفاری به منظور بررسی و هماهنگی جهت شروع عملیات پروژه های ۵۲ و۵۸کیلومتری مسیر توزیع و شبکه گازرسانی روستاهای شهرستان اندیکا به ریاست علی خدری غریبوند و با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز در ابتدای جلسه خدری […]

راستا نیوز – جلسه کمیسیون حفاری به منظور بررسی و هماهنگی جهت شروع عملیات پروژه های ۵۲ و۵۸کیلومتری مسیر توزیع و شبکه گازرسانی روستاهای شهرستان اندیکا به ریاست علی خدری غریبوند و با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز در ابتدای جلسه خدری فرماندار اندیکا گفت: باتوجه به نقش مهم گاز مخصوصا در فصل سرما انتظار داریم بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، شهرستان اندیکا از نعمت گاز محروم نباشد وقتی دورافتاده ترین نقاط کشور از نعمت گاز بهرمند هستند، در خوزستان شهری باشد که گاز نداشته باشد .

فرماندار اندیکا ادامه داد : جهت شروع عملیات پروژه های ۵۲ و۵۸ کیلومتری مسیر توزیع و شبکه گازرسانی روستاهای شهرستان اندیکا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط شرکت گاز باید تا پایان سال جاری اکثر نقاط این شهرستان تا قبل از تونل دلا گازرسانی گردد و شرکت گاز موظف است پس از عملیات لوله گذاری با هماهنگی شهرداری ها و بنیاد مسکن نسبت به ترمیم نوار حفاری ها اقدام کند ، همچنین شرکت گاز ضمن تسریع در کار مراقبت لازم را در خصوص خطوط انتقال آب و فیبر نوری بعمل آورد تا از وارد کردن خسارات جلوگیری نماید.

خدری افزود :توقع ما این است که ادارات راهداری، حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و آبفا روستایی نهایت همکاری را با نماینده شرکت در تعریف موارد و مشکلات مطرح شده به عمل آورند. تا درفصل گرمای تابستان نیز خسارتی درحوزه زیر ساختهای شهرستان در حین اجرای پروژه برای مردم به وجود نیاید وتسریع در اتمام پروژه را تاکید کردند .

حاجتی نماینده شرکت گاز گزارش مختصری از چگونگی اجرای پروژه و نحوه آن و ادامه کار تات کمیل آن در طول سال جاری ارائه نمود و خواستار تسریع در همکاری بیشتر و بهتر ادارات متولی در این حوزه شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=8659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.