تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
2

کلافگی بیماران از خرابی چند ماه آسانسورهای بیمارستان تامین اجتماعی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8713
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

راستا نیوز- از خرابی آسانسورهای بیمارستان شفا مسجدسلیمان چند ماهی می‌گذرد و در این مدت بی توجهی مسئولان تامین اجتماعی استان و شهرستان به این مهم، تنها نگرانی مردم و کلافگی بیماران را به همراه داشته است. به گزارش راستا نیوز بیماران و همراهان بیمار در بیمارستان شفا مسجدسلیمان از خرابی چند ماهه آسانسورهای این […]

راستا نیوز- از خرابی آسانسورهای بیمارستان شفا مسجدسلیمان چند ماهی می‌گذرد و در این مدت بی توجهی مسئولان تامین اجتماعی استان و شهرستان به این مهم، تنها نگرانی مردم و کلافگی بیماران را به همراه داشته است.

به گزارش راستا نیوز بیماران و همراهان بیمار در بیمارستان شفا مسجدسلیمان از خرابی چند ماهه آسانسورهای این بیمارستان گلایه‌مند هستند و معتقدند در این زمینه طی این مدت مسئولین مربوطه کم توجهی کرده‌اند.

می توان گفت اگر آسانسورهای ارگانهای اداری بصورت مرتب سرویس شوند این مشکلات پیش نمی‌آید. سرویس و نگهداری آسانسور عبارتست از بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم پس از نصب آسانسور. بطور کلی هیچ سیستم یا مکانیزمی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستمهایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد. از اینرو اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور کمتر از اهمیت نصب آسانسور نبوده و یک آسانسور صرفنظر از نوع آن و شرکت سازنده آن ، می بایست بطور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط شخص یا اشخاص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد.

یک همراه بیمار با ابراز گلایه از خرابی آسانسورها در این بیمارستان گفت: باید پدر بیمارم را که توانایی راه رفتن ندارد را بر پشت شانه ام بزارم و بالا و پایین ببرم ، آیا این انصاف هست که علاوه بر بیمار همراه او هم  به علت خرابی آسانسورها مشکل پیدا کند ؟

یک خانم بستری شده در بخش داخلی بیمارستان شفا به خبرنگار ما گفت: مانده‌ام چگونه انصاف مسئولان این بیمارستان راضی به بالا رفتن یک زن باردار از پله های این بیمارستان برای انجام کارهای لازم از جمله انجام آزمایشات و …است.

انتظار می رود مسولین تامین اجتماعی هر چه سریع تر نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند. پایگاه خبری راستا نیوز پیگیر این مسئله تا حل مشکل خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=8713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.