تاریخ : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 6 September , 2024
1

تشریح نقش مشارکتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

  • کد خبر : 11743
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
تشریح نقش مشارکتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

 تشریح نقش مشارکتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ ارایه خدمات معادل با 67 میلیارد ریال برای برگزاری گفتمان باشکوه مردم سالاری راستا خوزستان: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با ارایه گزارشی به تشریح نقش مشارکتی این شرکت در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت. به گزارش راستا […]

 تشریح نقش مشارکتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم/ ارایه خدمات معادل با 67 میلیارد ریال برای برگزاری گفتمان باشکوه مردم سالاری

راستا خوزستان: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با ارایه گزارشی به تشریح نقش مشارکتی این شرکت در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت.

به گزارش راستا خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این شرکت در راستای عمل به تکالیف قانونی و به منظور ایجاد بستری مناسب برای حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در این رخداد مهم سیاسی- اجتماعی، اقدامات مختلفی را صورت بخشید.

در این راستا و طی 2 مرحله برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، ضمن استقرار و تجهیز 3 شعبه ثابت جمع آوری آرا در سالن‌های ورزشی این شرکت، برای تسهیل بخشی به برگزاری این گفتمان باشکوه مردم سالاری، حسب درخواست فرمانداری‌های شهرهای حوزه‌عملیاتی، سایر امکانات و تجهیزات این شرکت در حد توان در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفت و موجب شد تا این حماسه مردمی باشکوه هرچه تمامتر برگزار گردد.

از جمله اقدامات ارزنده و مشارکت مستقیم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توان به تأمین غذای گرم به مقدار 39610 پُرس – آب آشامیدنی به مقدار 3000 عدد – انواع خودرو به مقدار 248 دستگاه روز و ارایه خدمات تعمیرات برق و وسایل سرمایشی شعب رأی گیری نظیر کابل کِشی-تعویض فیوز-تعویض لامپ‌های روشنایی- سرویس ، تعمیر و گازگیری 96 دستگاه کولرهای پنجره‌ای، دوتیکه و آب سردکن-تأمین سیستم‌‌های رایانه ای و چاپگر چندکاره اشاره کرد.

ارایه این خدمات و نقش آفرینی در این شورملی معادل با 000ر000ر000ر67 ریال برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هزینه در برداشته است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.