تاریخ : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 6 September , 2024
2

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 11751
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

راستا خوزستان: رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به دوستداران واقعی امام حسین(ع) و اصحابش تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان، در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و […]

راستا خوزستان: رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به دوستداران واقعی امام حسین(ع) و اصحابش تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان، در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.
تاسوعا و عاشورا، نماد مسئولیت پذیری و عمل به تکلیف از سوی انسان‌هایی است که به مقام خلیفه الهی نایل شدند و حماسه‌ای ماندگار را برای رهایی مظلومان از ظلم و ستم جباران، در تاریخ بشریت به یادگار گذاشتند

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به راه و مکتب حضرت امام حسین (ع) و آموزه های بلند تاسوعا و عاشورا برای مقابله با بی عدالتی و رویایی با جهان کفر و جور نیازمند است.
اینجانبان فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه سوگواران معزای آن حضرت و عاشقان سیدالشهداء(ع) به ویژه مردم متدین و شریف مسجدسلیمان، خانواده محترم شهدا جانبازان وايثارگران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
به امید آن که عزاداری رهروان راستین آن حضرت مورد قبول درگاه خداوندبخشنده مهربان واقع گردد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.