تاریخ : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 6 September , 2024
1

آغاز عملیات لکه گیری آسفالت محور میدان دانشگاه آزاد حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی

  • کد خبر : 11765
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۰۶
آغاز عملیات لکه گیری آسفالت محور میدان دانشگاه آزاد حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی

راستا خوزستان: عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت از محور میدان ورودی دانشگاه آزاد، حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی توسط معاونت امور زیر بنابی و شهرسازی(واحد عمران) با نظارت کارشناسان فنی انجام گردید. به گزارش پایگاه پایگاه خبری راستا خورستان، در همین رابطه محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: به منظور مناسب سازی سطح خیابان […]

راستا خوزستان: عملیات اجرایی لکه گیری آسفالت از محور میدان ورودی دانشگاه آزاد، حد فاصل میدان شهید بهنام محمدی توسط معاونت امور زیر بنابی و شهرسازی(واحد عمران) با نظارت کارشناسان فنی انجام گردید.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری راستا خورستان، در همین رابطه محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت: به منظور مناسب سازی سطح خیابان ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی آسفالت‌ها و همچنین ایمنی در معابر عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.
وی افزود: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات ، ترمیم و روکش، طبق اولویت بندی تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد پذیرفت.
شهردار مسجدسلیمان در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات و تلاشهای مجموعه حوزه معاونت فنی و عمران در راستای رفاه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، یادآور شد: آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العمل های تعیین شده به صورت روزانه اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.