تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

کلنگ زنی دو پروژه مهم در شهرستان توسط شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12107
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کلنگ زنی دو پروژه مهم در شهرستان توسط شهرداری مسجدسلیمان

راستا خوزستان _ با حضور دکتر خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان، دکتر جباری نماینده مجلس، پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای شهر کلنگ دو پروژه بزرگ احداث پل مالکریم و تپه رانشی دوراهی بی بیان زده شد. به گزارش پایگاه خبری راستاخوزستان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در ابتدا گفت : اعتبار پروژه احداث […]

راستا خوزستان _ با حضور دکتر خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان، دکتر جباری نماینده مجلس، پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان، شهردار و اعضای شورای شهر کلنگ دو پروژه بزرگ احداث پل مالکریم و تپه رانشی دوراهی بی بیان زده شد.

به گزارش پایگاه خبری راستاخوزستان، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در ابتدا گفت : اعتبار پروژه احداث پل مالکریم ۱۳/۵ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی است که به مدت ۶ ماه اجرا خواهد شد و درصدد هستیم با تمام توان در کمترین زمان ممکن آن را به نتیجه برسانیم.

خسروی ادامه داد : اجرای بلوار دوم شهری بار ترافیکی را از جاده اصلی کاهش و موجب سهولت در مسیر تردد شهروندان خواهد شد.

علی قنبری رئیس شورای شهر اظهار داشت : پروژه پل مالکریم قبلا تعریف و طراحی شده بود که قرارداد پیمانکار وقت به علت اهمال در اجرای پروژه لغو شد و مجددا به مناقصه گذاشته و با تعیین پیمانکار جدید ، هم اکنون آماده اجرا میباشد.

در ادامه دکتر رضا جباری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان پل ارتباطی غیراستاندارد و خطرناک منطقه مالکریم بوده است که الحمدلله امروز پروژه احداث پل جدید آغاز خواهد شد و انتظار می رود ظرف ۶ ماه آینده مسیر جدیدی از ریل وی به منطقه تمبی برای تردد مردم شریف مسجدسلیمان گشایش شود.

دکتر خانچی معاونت عمرانی استانداری خوزستان نیز بیان داشت : محله مالکریم از محلات قدیمی مسجدسلیمان است که همواره یکی از مهمترین مطالبات ساکنین این منطقه جاده دسترسی مناسب بوده است و با احداث بلوار دوم، مسجدسلیمان از تک محور بودن خارج می شود.

وی ادامه داد : عوارض آلایندگی فرصت بسیار خوبی بود که در اختیار شهرداری ها قرار گرفت و به همین دلیل در سطح استان اتفاقات عمرانی خوبی رخ داده است.

ابراهیم سرخمرد عضو شورای شهر در خصوص پروژه تپه رانشی دو راهی بی بیان عنوان کرد : اعتبار کلی پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده است که ۵/۸ میلیارد جهت خاکبرداری پروژه تخصیص یافته و بقیه اعتبار هزینه تملک شده است البته در مرحله بعد عوارض آلایندگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مجددا به این پروژه اختصاص داده شده است .

وی اضافه کرد : زمان اجرای پروژه ۶ ماه است و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت بعد از رفع نقاط حادثه یک لاین از مسیر دوراهی بی بیان به میدان نمره یک بازگشایی شود چرا که جاده های فرعی ، مسیرهای مناسبی برای تردد شهروندان نیستند.

 

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=12107

برچسب ها

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.