تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

حجت الاسلام امینی : در ادبیات جدید دنیا کسی که فقر فرهنگی داشته باشد را محروم می نامند نه فقر مادی/ فرماندار مسجدسلیمان: اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم، هر کس به دنبال اثبات توانایی های خودش باشد

  • کد خبر : 1463
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

 متاسفانه مشاهده شده است بعضی آقایان مدیر وقتی می خواهند نیرویی را جابجا کنند توپ را توی زمین دیگری می اندازند و می گویند: از بالا تحت فشارم. یا فلانی به فلان جا وصل است بعد می آیند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام […]

 متاسفانه مشاهده شده است بعضی آقایان مدیر وقتی می خواهند نیرویی را جابجا کنند توپ را توی زمین دیگری می اندازند و می گویند: از بالا تحت فشارم. یا فلانی به فلان جا وصل است بعد می آیند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام جمعه نیست که بخواهد در این مسائل دخالت کند/ مسجدسلیمان شهر بیم و امید، شهر تلخی و شیرینی، شهر سختی و آسانی ست/ برای نامیدن مسجدسلیمان به عنوان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام دهد/ اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم. هر کس به دنبال اثبات توانایی های خودش باشد.

راستا نیوز – جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، مهندس علیرضایی گوروئی فرماندار، جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت:

در یک نگاه توافقات اخیر هسته ای توافقی بود که اقتدار و آبرو به همراه داشت. کوتاه آمدن ۶کشور بزرگ دنیا مرهون ۳۷سال مقاومت مردم خوب ما، شهید داده ها،جانبازان، والدین شهدا، مردم موشک خورده مسجدسلیمان با نزدیک به هزار شهید بوده است. این موفقیت را به دولت تدبیر و امید تبریک عرض می کنم و به عنوان یک ایرانی از دولت محترم استدعا دارم در پسا تحریم تبدیل به یک کشور بزرگ وارد کننده آن هم کالاهای مصرفی نشویم. حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران گفت:

گرامی می داریم ۵ مرداد روز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت آقای طالقانی را. وی در ارتباط یا اهمیت نماز جمعه و حضور مسیولین و مردم در نماز جمعه گفت: اسلام روی اجتماعات تأکید فراوان دارد. این اجتماعات باعث صله رحم و رفع کدورت ها می شود. خداوند تبارک و تعالی محتاج این نماز و روزه ها نیست اما هر چه خیر و برکت است از این اجتماعات می باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دلم برای اموات می سوزد. بعضی ها برای ساخت کوشک و سنگ قبر میت شان بالغ بر ۱۳۲میلیارد تومان هزینه می کنند که اگر این ۱۳۲میلیارد را به آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد می دادند صواب ۱۰۰ درصدی و جاری برای میت شان داشت.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دیگر در ادبیات جدید دنیا کلمه محرومیت معنایی ندارد و به کسی که مال و ثروت ندارد نمی گویند محروم. و کسی که فقر فرهنگی داشته باشد را محروم می نامند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بارها گفته ام و باز هم می گویم من به هیچ وجه در عزل و نصب های شهرستان دخالت نکرده و نمی کنم. متاسفانه مشاهده شده است بعضی آقایان مدیر وقتی می خواهند نیرویی را جابجا کنند توپ را توی زمین دیگری می اندازند و می گویند: از بالا تحت فشارم. یا فلانی به فلان جا وصل است بعد می آیند فوق لیسانس را برمی دارند و یک دیپلمه را جایگزین او می کنند. … در شأن امام جمعه نیست که بخواهد در این مسائل دخالت کند. این ها حرف های تخریبی ست که شنیده ام بعضی از آقایان برای مبرا کردن خودشان به گردن افرادی مثل من می اندازند…

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: مسجدسلیمان شهر بیم و امید، شهر تلخی و شیرینی، شهر سختی و آسانی ست. وقتی می گوییم مسجدسلیمان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام بدهیم. باید مستندات را جمع آوری کنیم. به اعتقاد من صفه سرمسجد چیزی کم تر از تخت جمشید ندارد. ما پا به پای اسلامیت عاشق ایرانیت هم هستیم. صفه سرمسجد مثل یک بیغوله تنهاست. این مشکل فرهنگی ست ما خیلی گنجینه داریم که باید با فرهنگ سازی به دنیا معرفی شوند. برای نامیدن مسجدسلیمان به عنوان پایتخت فرهنگی ایل بختیاری باید کار فرهنگی انجام دهد. باید تا می توانیم مستنداتمان را جمع آوری کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: هر چه به اسفند نزدیک تر می شویم شور و حال مردم برای انتخابات بیشتر می شود. این شور و حال انتخاباتی باعث قدرتمند شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ست. اما بنده اعلام می کنم هر کسی که در اسفند ماه بگوید بنده حقیر نگاهم به شخص خاصی در انتخابات بوده است بی اخلاقی کرده است. تا اسفند ماه دهها نفر به دفتر من می آیند و می روند اما نگاه من به همه یکسان است…

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تبریک به دولتمردان و عموم مردم ایران گفت: از استقامت مردم ایران، با رهنمودهای رهبر فرزانه و تدبیر دولت تدبیر و امید جواب گرفتیم. کاری که دولت کرد کار بسیار پر زحمت و کارشناسانه ای بود که کشور ما توانست در مقابل تمام قدرت های دنیا مقاومت کند. وی اظهار داشت: دولت توانست خطوط قرمز را به خوبی رعایت و در عین حال با دنیا تعامل کند ضمن این که دولت مصمم است مراقبت های لازم را نیز در ادامه کار داشته باشد.

فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران شهرستان گفت: مدیران دولت تدبیر و امید باید با تدبیر، با اخلاق و کاربلد باشند. مردم سی چهل سال پای این انقلاب هستند و نشان دادند اگر برای حل مشکلاتشان قدم برداریم مردم قدرشناسی هستند. حتی اگر مشکل شان هم حل نشود. وی ادامه داد: من سپاسگزارم از همه کسانی که در خلق فضای امید در شهرستان تاثیر گذاربوده اند. این که مرکز بهداشت به من گزارش می دهد آمار خودکشی در ۳ ماهه اول کاهش پیدا کرده است قطعاً اول فضل خدا بعد تلاش شما در حوزه های مختلف است.

رییس شورای تأمین در ادامه سخنان خود در رابطه با انتخابات اسفندماه گفت: در انتخابات ضمن این که همه تلاش مان باید برای مشارکت حداکثری باشد خواهش می کنم همدیگر را فدای مسائل سیاسی نکنیم. اختلافات قومی را در انتخابات دامن نزنیم. هر کس به دنبال اثبات توانایی های خودش باشد. دنبال تخریب همدیگر نباشیم. مدیران در چارچوب قانون حرکت کنند مدیران از امکاناتی که در اختیارشان است حق ندارند به نفع هیچ کاندیدایی  استفاده کنند. از نقد هراس نداشته باشیم دولت تدبیر امید از نقدهای سازنده استفاده می کند. وی با بیان این که در بعضی از ادارات کارمندان ساعات اداری را رعایت نمی کنند گفت: .ساعات اداری از ۷:۳۰ الی ۱۵:۳۰ دقیقه می باشد و اگر خلاف این مسئله را در ادارات ببینیم با آن ها برخورد خواهیم کرد. لازم به ذکر است در جلسه شورای اداری شهرستان پیمان چعباوی رییس دادگستری، علی فرجی رییس اداره تأمین اجتماعی و منوچهر قاسمی رییس اداره آموزش و پرورش بخشی از عملکرد اداره و ارگان تحت امر خود را ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.