تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

بازدید بسیجیان نفت مسجدسلیمان از مناطق عملیاتی غرب

  • کد خبر : 1891
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹

راستا نیوز – بسیجیان این شرکت در یک برنامه مذهبی – معنوی و به منظور آشنایی با جانفشانی ها و ایثار گری های رزمندگان میهن اسلامی در طول جنگ تحمیلی از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کردستان بازدید نمودند . در این بازدید که با همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و با حضور […]

راستا نیوز – بسیجیان این شرکت در یک برنامه مذهبی – معنوی و به منظور آشنایی با جانفشانی ها و ایثار گری های رزمندگان میهن اسلامی در طول جنگ تحمیلی از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کردستان بازدید نمودند .

در این بازدید که با همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و با حضور 30تن از کارکنان واحدهای مختلف و به مدت 3 روز برگزار گردید ، شرکت کنندگان با حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور و شنیدن خاطرات تعدادی از رزمندگان و همچنین تشریح عملیات های نظامی توسط راویان دفاع مقدس از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در مقابله با هجوم دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی آگاه گردیدند .

یادمان شهدای شهرهای پاوه و سنندج – یادمان عملیات غرور آفرین مرصاد در تنگه مرصاد کرمانشاه – یادمان شهدای پیشمرگان کرد وهمچنین تپه های ا… اکبر در شهر سنندج از جمله اماکنی بودند که در این برنامه مذهبی – معنوی مورد بازدید بسیجیان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گرفت .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.