تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

استاندار خوزستان: در کارهای خیر باید آبروی افراد حفظ شود اما در ساخت مدرسه باید رقابت کرد/ کارهای خیر رسانه‌ای باید سطح کشور منعکس شود

  • کد خبر : 2511
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

 در بعضی کارهای خیر نباید نگران پرده‌برداری باشیم، باید در این امور پرچم‌داری کرد؛ البته در کارهای خیر باید آبروی افراد حفظ شود اما در ساخت مدرسه، پل یا مسجد نیازی به پنهانکاری نیست بلکه باید رقابت ایجاد شود. راستا نیوز – دکتر عبدالحسن مقتدایی در گفتگو با خبرنگار راستا نیوز با اشاره به مشکلات […]

 در بعضی کارهای خیر نباید نگران پرده‌برداری باشیم، باید در این امور پرچم‌داری کرد؛ البته در کارهای خیر باید آبروی افراد حفظ شود اما در ساخت مدرسه، پل یا مسجد نیازی به پنهانکاری نیست بلکه باید رقابت ایجاد شود.

راستا نیوز – دکتر عبدالحسن مقتدایی در گفتگو با خبرنگار راستا نیوز با اشاره به مشکلات موجود در مناطق عشایری و اهمیت پرداختن به آن‌ها، اظهار کرد: حضور مسئولان و مدیران در منطقه روستایی لازم است که حداقل برای یک روز سختی‌هایی را که مردم منطقه بر دوش می‌کشند، از نزدیک مشاهده و احساس کنند.

وی با بیان این ‌که تصمیم‌گیری‌ برای رفع مشکلات مدارس در شورای آموزش‌وپرورش استان انجام و تمام مشکلات بررسی و درخصوص آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود، تصریح کرد: امروز مدیران مختلف با این هدف در این منطقه حضور یافتند که هر کدام بخشی از کار را در جهت رفع مشکلات مناطق عشایری تقبل کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به هدیه 10 میلیون تومانی از حقوق شهریور ماه خود به مدارس، گفت: در جلسه شورای آموزش‌وپرورش عنوان کردم که 35 درصد حقوق خود را به مبلغ 10 میلیون تومان به یکی از مدارس اهدا می‌کنم که البته این 75 درصد حقوقم است؛ این موضوع را از سر سادگی مطرح نکردم بلکه مطرح‌کردن آن از روی صداقت بود.

مقتدایی با بیان این‌که مسئولان باید با مردم صادق باشند، افزود: مشکل ما این است که تفاوت سادگی و صداقت را تشخیص نمی‌دهیم.

استاندار خوزستان با بیان این‌که در بعضی کارهای خیر نباید نگران پرده‌برداری باشیم، گفت: در برخی امور باید پرچم‌داری کرد؛ البته در کارهای خیر باید آبروی افراد حفظ شود اما در ساخت مدرسه، پل یا مسجد نیازی به پنهانکاری نیست بلکه باید رقابت ایجاد شود.

مقتدایی با اشاره به تأثیرگذاری انجام کارهای خیر در کمک به مدارس و لزوم ترویج آن‌ها، اظهار کرد: باید این اقدامات و کارهای خیر رسانه‌ای و در سطح کشور منعکس شود تا به وضعیت استان توجه شود و به این نتیجه برسیم که خوزستان با وجود داشتن نفت در چه وضعیتی به سر می‌برد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.