تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
4

شعب بانک های مختلف در مسجدسلیمان یکی پس از دیگری برچیده می شوند/ نوبت به بانک آینده رسید

  • کد خبر : 330
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

راستا نيوز- پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چهاربیشه، بانک سپه شعبه باشگاه مرکزی، بانک صادرات شعبه نفتک خبر رسید قرار است تا ۲۴ ساعت آینده، بانک آینده شعبه مسجدسلیمان  جمع آوری و با یکی از شعب شوشتر ادغام شود. این مسئله مورد اعتراض جمع وسیعی از همشهریان مسجدسلیمانی قرار گرفت. یکی از منابع موثق […]

راستا نيوز- پس از تعطیلی بانک ملی شعبه چهاربیشه، بانک سپه شعبه باشگاه مرکزی، بانک صادرات شعبه نفتک خبر رسید قرار است تا ۲۴ ساعت آینده، بانک آینده شعبه مسجدسلیمان  جمع آوری و با یکی از شعب شوشتر ادغام شود. این مسئله مورد اعتراض جمع وسیعی از همشهریان مسجدسلیمانی قرار گرفت. یکی از منابع موثق به خبرنگار ما گفت:

ما در این رابطه به مسئولین شهر هشدار داده بودیم که متاسفانه علیرغم قولی که دادند هیچ اقدام پیشگرانه ای در این رابطه صورت نگرفت. وی ادامه داد: این در حالی ست که شعب مختلف بانک آینده در چند شهر دیگر قرار بود برچیده شود که با مخالفت شدید مسئولین آن شهرستان ها مواجه و از انتقال جلوگیری شد، اما متاسفانه در مسجدسلیمان هر از چند گاهی یکی از شعب مختلف بانک ها یا ادغام یا برچیده می شود و هیچ واکنشی از طرف مسئولین شهرستان نشان داده نمی شود. این شهروند درپایان از دکتر اسماعیل جلیلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان خواست از انتقال بانک آینده جلوگیری کنند.

 

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.