تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
2

پیام نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل دبه مناسبت بازگشت آزادگان به کشور

  • کد خبر : 8142
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

راستا نیوز – نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در پیامی ٢٦ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام  به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا […]

راستا نیوز – نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در پیامی ٢٦ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

۲۶ مرداد ماه یادآور پایمردی و جانفشانی بزرگ مردانی است که با ایمانی راسخ در برابر همه ناجوانمردی های دشمنان ایستادند و پس از سالها تحمل رنج شکنجه و دوری از خانواده،به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند.

فرزندان حضرت روح الله شورمندانه از قید نفس و نفسیات رهایی یافتند و تمام هستی خود را برای حفظ کیان انقلاب،وطن و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و حماسه ای جاوید آفریدند.

این رادمردان با الهام از نحله فکری اسلام و سیرت ائمه اطهار و الگوگیری از حیات حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و استقامت میباشد،توانستند دوران صعب حبس را پشت سر گذارند و حماسه غرورآفرینی را بر صحیفه درخشان انقلاب ثبت کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران،آزادگان عزیز سرافراز بخصوص آزادگان شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل و خانواده های محترم شان تبریک عرض نموده و از درگاه دادار بزرگ برای این قشر شریف،موفقیت و سلامتی را مسئلت دارم.

علی عسگر ظاهری
نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=8142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.