تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

استاندار خوزستان خبر داد: بانک اطلاعات مدیران و انتخاب شایستگان راه اندازی شد

  • کد خبر : 87
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

استاندارخوزستان گفت: با هدف به ­روزآوری اطلاعات مورد نیاز از وضعیت مدیران موجود و بهبود فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در فاز نخست سامانه بانک اطلاعات مدیران و انتخاب شایستگان به صورت پایلوت بر روی شبکه داخلی استانداری راه­اندازی شده است. به گزارش راستا نيوز دکتر عبدالحسن مقتدایی با اعلام این خبر افزود: این سامانه […]

استاندارخوزستان گفت: با هدف به ­روزآوری اطلاعات مورد نیاز از وضعیت مدیران موجود و بهبود فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در فاز نخست سامانه بانک اطلاعات مدیران و انتخاب شایستگان به صورت پایلوت بر روی شبکه داخلی استانداری راه­اندازی شده است.

به گزارش راستا نيوز دکتر عبدالحسن مقتدایی با اعلام این خبر افزود: این سامانه هم اکنون در دسترس کارکنان و مدیران استانداری است تا افرادی که تمایل به احراز مناصب مدیریتی داشته باشند بتوانند از این طریق اطلاعات خود را ثبت نام کنند تا بعد از تکمیل، این سامانه امکان اجرای سایر برنامه­های تربیت مدیر و انتخاب از بین این مجموعه فراهم شود.

وی افزود: بانک اطلاعات مدیران ابزاری است علمی و آماری که اطلاعات تفصیلی، تحلیلی و جامع از بدنه­ حرفه­ای مدیریت استان را فراهم و در اختیار قانونگذاران و مدیران عالی برای اخذ تصمیمات جهت استقرار نظام شایسته سالاری، شایسته شناسی، شایسته خواهی، شایسته گزینی، شایسته داری و شایسته پروری، مورد استفاده قرار می­دهد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: استفاده مناسب از سرمایه­های انسانی و آگاهی از ظرفیت­ها و استعدادهای مدیریتی استان و نیز فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران حرفه­ای نیز مبتنی بر اطلاعات این بانک بوده و از شیوه­های رایج و سنتی و محدود در انتخاب و انتصاب جلوگیری بعمل می­آورد.

استاندار خوزستان هدف از راه اندازی این سامانه را شناسایی و جمع­آوری اطلاعات مدیران فعلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنان جهت ارتقاء یا تغییر سطح سازمانی آن­ها، شناسایی سایر استعدادها و توانایی­های بالقوه کارکنان نهادها، سازمانها، ارگان­ها، مؤسسات و حتی فارغ­التحصیلان مرتبط در زمینه امور مدیریتی برای انتصاب آن­ها در عرصه­های بخش عمومی و دولتی برشمرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=87

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.