تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

رييس شوراي شهر اهواز: مشکلات شهر اهواز به چالش تبدیل شده‌اند

  • کد خبر : 50
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۵:۱۶

ريیس شورای شهر اهواز گفت: مشکلات شهر اهواز اکنون به چالش تبدیل شده‌اند و برای این‌که از تبدیل این مشکلات به بحران جلوگیری و مشکلات حل شود، به واقع نیازمند مدیریت جهادی در اهواز هستیم. به گزارش راستا نيوز علاسوندمقدم در جلسه هم‌اندیشی دست‌اندرکاران بانک شهر و شهرداری اهواز که امروز، دوشنبه (29 اردیبهشت ماه) […]

ريیس شورای شهر اهواز گفت: مشکلات شهر اهواز اکنون به چالش تبدیل شده‌اند و برای این‌که از تبدیل این مشکلات به بحران جلوگیری و مشکلات حل شود، به واقع نیازمند مدیریت جهادی در اهواز هستیم.

به گزارش راستا نيوز علاسوندمقدم در جلسه هم‌اندیشی دست‌اندرکاران بانک شهر و شهرداری اهواز که امروز، دوشنبه (29 اردیبهشت ماه) در ساختمان شورای شهر برگزار و منجر به امضای تفاهم نامه‌ای بین دو طرف شد، اظهار کرد: خوزستان یک نقطه استراتژیک در کشور محسوب می‌شود و همه جا فریاد می‌زنیم که خوزستان جایگاهی ویژه در اقتصاد، صنعت و حمل و نقل و همچنین یک جايگاه استراتژیک در منطقه خاورمیانه دارد اما واقعیت این است که خوزستان و به خصوص اهواز هنوز به جایگاه اصلی خود نرسید‌ه‌اند.

وی ادامه داد: به طور نمونه در حوزه حمل و نقل عمومی و شهری، اهواز رنج می‌برد. نگاه مدیران به اتوبوسرانی و تاکسیرانی، نگاه درآمدی نیست بلکه نگاه صرف خدمات‌رسانی است. به طور مثال در اتوبوسرانی تنها 3 درصد درآمد از طریق استفاده مردم حاصل می‌شود.

ريیس شورای شهر اهواز با اشاره به گرم بودن هوا در بسیاری از ایام سال در خوزستان، گفت: با این شرايط بايد ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز را از نظر دستگاه‌هایی با امکانات سرمایشی مناسب مجهز کنیم  و اين در حالي است كه اكنون از حدود 400 دستگاهی که در مدار وجود دارد 67 درصد آنها در اهواز فاقد سیستم سرمایشی هستند.

علاسوند برآوردها و نتایج امضای تفاهم‌نامه بین بانک شهر و شهرداری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری را مثبت پیش‌بینی کرد و گفت: بی‌شک هر قدمی که برای توسعه و آبادانی خوزستان و کلانشهر اهواز بردارید، مردم خوزستان قدرشناس هستند و نام شما را برای همیشه به نیکی خواهند برد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=50

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.