تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0

نجات سه زن از میان شعله‌های آتش و دود

  • کد خبر : 176
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

راستا نيوز- تلاش آتش‌نشانان، سه خانم که در میان شعله‌های آتش و دود داخل ساختمان گیر افتاده بودند، نجات داده شدند. به گزارش راستا نيوز ساعت 11 و 40 دقيقه صبح امروز (يك‌شنبه) به سامانه 125،خبر از رخداد آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در زیتون کارمندی خیابان صالح‌پور داده شد. ستاد فرماندهی سازمان سریعا […]

راستا نيوز- تلاش آتش‌نشانان، سه خانم که در میان شعله‌های آتش و دود داخل ساختمان گیر افتاده بودند، نجات داده شدند. به گزارش راستا نيوز ساعت 11 و 40 دقيقه صبح امروز (يك‌شنبه) به سامانه 125،خبر از رخداد آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در زیتون کارمندی خیابان صالح‌پور داده شد.

ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش‌نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام نمود و ماموران آتش نشانی سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر بودند و با ایمن‌سازی محل حادثه و استفاده از خودرو نردبان، سه خانم که درمیان شعله‌های آتش و دود محاصره شده بودند را از مرگ حتمی نجات دادند و همزمان با آن با  استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق به دیگر اتاق‌ها و واحدهای همجوار جلوگیری نمودند.

در این عملیات 18 مامور آتش‌نشان به همراه 6 دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات شرکت داشتند. طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان سازمان، علت این حادثه اتصال برق کولر گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.