تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

۳۱۰ خانواده مسجدسلیمانی ساکن در مناطق آلوده به گازهای آزار دهنده صاحب خانه شدند

  • کد خبر : 311
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰

به مناسبت ایام مبارک ماه شعبان با تحویل ۳۱۰ واحد مسکونی شهرک ولی عصر (عج) مسجدسلیمان.۳۱۰ خانواده مسجدسلیمانی ساکن در مناطق آلوده به گازهای آزار دهنده صاحب خانه شدند. به گزارش راستا نيوز به نقل از سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان گفت: به لطف پروردگار امروز شاهد واگذاری منازل به […]

به مناسبت ایام مبارک ماه شعبان با تحویل ۳۱۰ واحد مسکونی شهرک ولی عصر (عج) مسجدسلیمان.۳۱۰ خانواده مسجدسلیمانی ساکن در مناطق آلوده به گازهای آزار دهنده صاحب خانه شدند.

به گزارش راستا نيوز به نقل از سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان گفت: به لطف پروردگار امروز شاهد واگذاری منازل به ساکنین مناطق آلوده به نفت و گاز هستیم. این پروژه در چند سال گذشته برای جابجائی ۵۰۰۰ واحد منازل مناطق آلوده به نفت و گاز تعریف شد که در فاز اول حدود ۱۴۰۰ واحد، عملیات اجرایی آن ها آغاز شد که امروز عملیات واگذاری۳۱۰۰ واحد از آن ها را آغاز و تحویل مردم دادیم. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: حدود ۱۹۵ واحد دیگر هم صد در صد تکمیل شده که انشاالله در روزهای آتی عملیات واگذاری این ۱۹۵ واحد نیزانجام خواهد شد و باقی واحدها هم حدود ۸۵% پیش رفت فیزیکی دارند که در واقع ۱۵% باقی مانده هم عملیات جزئی مثل نصب شیرآلات و کلید و پریز باقی مانده که به زودی شاهد واگذاری آن ها نیز خواهیم بود.

مهندس گوروئی گفت: جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از جناب دکتر مقتدائی استاندار خوزستان و معاونین محترم ایشان همچنین از حضرت حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم و دکتر اسماعیل جلیلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که کمک کردند با حل مشکلات و نواقص این پروزه این واحدها را تحویل مردم بدهیم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از همه مسئولین به ویژه مسئولین وزارت نفت درخواست نمود در تأمین اعتبار جهت تکمیل این پروژه مساعدت ویژه داشته باشند. لازم به توضیح است اعتبارات این پروژه از طرف وزارت نفت تامین شده و عملیات اجرائی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.