تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

با دستور مقام قضایی خانه مملو از زباله پاکسازی شد

  • کد خبر : 410
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

صبح امروز خانه‌ای در بافت قدیمی شهر شوشتر از زباله‌های انباشته پیرزنی پاکسازی شد. به گزارش راستانیوز پس از مراجعات مکرر مسئولان هتل سنتی شوشتر به شهرداری شوشتر درباره بوی متعفن موجود در خیابان و کوچه منتهی به این هتل، شهرداری شوشتر شرایط موجود در این کوچه را بررسی کرد و به این نتیجه رسید […]

صبح امروز خانه‌ای در بافت قدیمی شهر شوشتر از زباله‌های انباشته پیرزنی پاکسازی شد.

به گزارش راستانیوز پس از مراجعات مکرر مسئولان هتل سنتی شوشتر به شهرداری شوشتر درباره بوی متعفن موجود در خیابان و کوچه منتهی به این هتل، شهرداری شوشتر شرایط موجود در این کوچه را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که پیرزنی در منزل شخصی‌اش در کنار این هتل زباله جمع‌آوری می‌کند.

نیروهای شهرداری شوشتر برای پاکسازی محل اقدام کردند ولی با مقابله پیرزن مواجه شدند که به این منظور دادستان شهرستان شوشتر دستور به پاکسازی محل داد.

بر اساس مستندات موجود، مرکز بهداشت شهرستان شوشتر و معاونت بهداشت محیط شهرستان شوشتر از ماه‌ها پیش درباره تنظیف و پاکسازی این محل هشدار داده بودند ولی متاسفانه در این زمینه اقدامی انجام نشده بود.

مسئول خدمات شهری شهرداری شوشتر در این زمینه اظهار کرد: بر اساس دستورات صادر شده شهرداری در اسرع وقت زباله‌های موجود در این منزل را تخلیه و به محل تخلیه زباله‌های شهرداری شوشتر منتقل خواهد کرد.

علیرضا تقی‌پور تصریح کرد: شهرداری شوشتر برای ورود به منزل مشکلاتی داشت که با دستور دادستان شهرستان شوشتر این مشکلات برطرف شد و در حال حاضر با سرعت در حال تخلیه زباله‌ها هستیم ولی انباشت زباله‌ها باعث می‌شود که زمان تخلیه قدری طولانی باشد.

وی گفت: شهرداری شوشتر به دلیل مشکلات ترافیکی و بوی بسیاری بدی که در سطح منطقه عبدالله بانو پیچیده است پوزش می‌خواهد و در اسرع وقت مشکلات در این منطقه برطرف می‌شود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.