تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

دمای خوزستان تا روز چهارشنبه روند افزایشی دارد

  • کد خبر : 516
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: تداوم وضعیت شرجی تا روز دوشنبه این هفته پیش‌بینی می‌شود. علیرضا غلامپور معاون اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی استمرار جریانات جنوبی و رطوبت را تا روز دوشنبه در منطقه نشان می‌دهد که این امر موجب تداوم وضعیت شرجی در استان خواهد بود. وی با بیان […]

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: تداوم وضعیت شرجی تا روز دوشنبه این هفته پیش‌بینی می‌شود.

علیرضا غلامپور معاون اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی استمرار جریانات جنوبی و رطوبت را تا روز دوشنبه در منطقه نشان می‌دهد که این امر موجب تداوم وضعیت شرجی در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در لایه میانی جو نیز سامانه پر ارتفاع جنب حاره‌ای تقویت جزئی را نشان می‌دهد، افزود: در نتیجه این امر روند افزایش بسیار کند دما تا روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

غلامپور گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری،‌ گاهی با افزایش ابر و در برخی ساعات با باد قابل ملاحظه خواهد بود. حداکثر دمای امروز اهواز به 46 درجه سانتیگراد خواهد رسید و حداقل دمای فردا 27 درجه خواهد بود. در 24 ساعت گذشته شهرهای آبادان و بستان با 47 درجه و ایذه با 24 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: حداکثر میزان رطوبت امروز اهواز 75 درصد بود که آبادان و ماهشهر به ترتیب با 82 و 85 درصد بیشترین میزان رطوبت در استان را داشتند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.