تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

کیانی‌زاده: راه‌کار رفع اختلافات در بوکس، همدلی است

  • کد خبر : 610
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اختلاف موجود در هیات بوکس استان، بهترین راه‌کار را ایجاد همدلی عنوان کرد. راستا نیوز- فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهارکرد: از سال گذشته هم ما و هم هیات بوکس استان با فدراسیون مکاتبه داشتیم و اعلام کردیم که استان آمادگی برگزاری مجمع سالیانه این […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اختلاف موجود در هیات بوکس استان، بهترین راه‌کار را ایجاد همدلی عنوان کرد.

راستا نیوز- فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهارکرد: از سال گذشته هم ما و هم هیات بوکس استان با فدراسیون مکاتبه داشتیم و اعلام کردیم که استان آمادگی برگزاری مجمع سالیانه این رشته را دارد.

وی بیان‌کرد: به هر حال هیات‌ها موظف هستند که حداقل سالی یک بار مجمع سالیانه خود را برگزار کنند و ما هم بر همین اساس چندین بار طی مکاتباتی که با فدراسیون داشتیم، اعلام آمادگی کردیم و در نهایت باتوجه به این‌که انتخابات ریاست فدراسیون نیز برگزار شد، فدراسیون اعلام کرده است که پس از ماه رمضان هر زمانی را که مشخص کنید، در این مجمع شرکت خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در این مجمع اعضای مجمع حضور پیدا می‌کنند و هیات نیز از عملکرد خود دفاع می‌کند. اعضای مجمع نیز اگر مشکل، ابهام و سوالی وجود داشته باشد آن را مطرح می‌کنند. این مجمع با حضور ناطق‌نوری، رییس فدراسیون برگزار می‌شود و جمع‌بندی نهایی نیز توسط وی انجام خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: سال سوم ریاست کاظمی به پایان رسیده است و اسفندماه دوران چهارساله ریاست او به پایان خواهد رسید. این مجمع برای تغییر رییس هیات بوکس نیست، بلکه اعضا برنامه‌های سالانه هیات را مصوب می‌کنند و اعتبارات مورد نیاز مصوب می‌شود و از طرفی هم هیات گزارشاتی را ارایه می‌دهد.

کیانی‌زاده درخصوص حضور ناطق‌نوری در اهواز و دعوت جامعه بوکس استان به همدلی، گفت: بوکس خوزستان پیشکسوتان بسیاری دارد و اختلاف در این هیات بسیار می‌باشد. بخشی از عملکرد کاظمی خوب بوده است و در بخشی هم خوب کار نکرده و نتوانسته است همدلی لازم را به وجود آورد که البته او هم دلایل خاص خود را دارد.

وی بیان‌کرد: به هر حال این موارد باعث شده است که کشمکش‌هایی در این هیات به وجود بیاید. البته این اختلاف نظرها در دوره‌های قبلی نیز وجود داشت و شاید در حال حاضر کمی بیشتر شده باشد که بهترین کار این است که همدلی لازم به وجود بیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان عنوان‌کرد: در کل در مجمع سالیانه‌‌ای که برگزار خواهد شد، به مشکلات رسیدگی می‌شود و ابهاماتی که در هیات بوکس فعلی وجود دارد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.