تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: اگر کاره ای بودم با لودر بیمارستان گلستان اهواز را صاف می کردم/بیمه های تکمیلی پایبند به قوانین دولت نیستند

  • کد خبر : 679
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

دکتر ممبینی خاطر نشان ساخت:بیمارستان های ما خیلی مشکل دارند ما در این چندسال بیمارستان خوب نساختیم بیمارستان های اصلی ما امروز گلستان و امام هستند به استثنای بیمارستان امام من اگر کاره ای بودم با لودر بیمارستان گلستان را صاف می کردم. به گزارش راستا نیوز به نقل از رهیاب نیوز دکتر ممبینی مشاور […]

دکتر ممبینی خاطر نشان ساخت:بیمارستان های ما خیلی مشکل دارند ما در این چندسال بیمارستان خوب نساختیم بیمارستان های اصلی ما امروز گلستان و امام هستند به استثنای بیمارستان امام من اگر کاره ای بودم با لودر بیمارستان گلستان را صاف می کردم.

به گزارش راستا نیوز به نقل از رهیاب نیوز دکتر ممبینی مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  بعد از ظهر دیروزدر جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد اظهار داشت:صحبت های من بیشتر جنبه انتقادی دارد ما به عنوان نماینده دولت نباید همه چیز را به به و چه چه بگوییم با نقد منصفانه می شود به راهکار رسید  با چاپلوسی بر خلاف شرع و مصالح نظام قدم برداشته ایم.

وی ادامه داد: روحانیت در جلسه حضور دارند و ما پا در کفش آنها نمی کنیم اما می خواهیم ببینیم فقه جعفری چه می گوید اسلام یک جمله سه کلمه ای دارد که برای کشور فقیه توانا، پزشک حاذق، قاضی عادل ضروری است استاندار و فرماندارها الحمدلله زیر همان عنوان فقیه توانا قرار می گیرند.

مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد:اگر اقای استاندار اجازه ندهد بگویم به عنوان یک ایرانی این نقد را داشته باشم که کجا نتوانستیم اقدام کنیم و جواب اقای ترکاشوند را خواهم داد که طلب های ما کجاست؟

وی ادامه داد:یکی از اقدامات مفید دولت یازدهم این بود که بهداشت و درمان را از اولویت دهم و یازدهم به  اولویت دوم و سوم رساند و بودجه درمان 5 برابر تخصیص پیدا کردمردم به جایی رسیده بودند که النگوهای همسر خود را برای پرداخت بهای درمان می فروختند.

دکتر ممبینی خاطر نشان ساخت:بیمارستان های ما خیلی مشکل دارند ما در این چندسال بیمارستان خوب نساختیم بیمارستان های اصلی ما امروز گلستان و امام هستند به استثنای بیمارستان امام من اگر کاره ای بودم با لودر بیمارستان گلستان را صاف می کردم.

وی افزود:90 درصد این جمع بیمه تکمیلی هستند اما در این حوزه، کشور دچار تغافل شده است 29 بیمه تکمیلی خصوصی داریم ولی دولت تا کنون هیچ نظارتی بر بیمه های تکمیلی نداشته است وبه عنوان مدعی العموم از این بیمه ها نپرسیده است که این همه پولی که از مردم می گیرید چرا پول خود را پرداخت نمی کنید؟خیلی خوب هایشان شهریور 92 یا آبان 92 پرداختی داشته اند و دیگر پولی نداده اند.

ممبینی تصریح کرد:بیمه های تکمیلی پایبند به قوانین دولت نیستند اگر اقای استاندار اجازه دهد خودم همه بیمه های تکمیلی را پای سوال می آورم اگر 48 ساعت دیر پول به بیمه بدهیم بیمه ما کنسل می شود ولی بیمه تکمیلی پول خود را نمی دهد وپول ها را در بانکها می خوابانند و 24 درصد سود می گیرند.

وی ادامه داد:من از اقای ترکاشوند خیلی ممنون هستم ولی این آمارها دردی از ما دوا نمی کند شما باید از آن سود سرمایه های انباشته برای این استان هزینه کنید شما به این پولی که مردم می دهند اقناع نشوید چرا در تهران بیمارستان میلاد به این خوبی درست می شود اما ما نمی توانیم.

مشاور استاندار در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد:امروز سیل بیمارها به بیمارستان گلستان و امام خمینی اهواز سرازیر شده است ولی ما جا نداریم تامین اجتماعی بیمارستان دارد 10 سال است هنوز به پایان نرسیده  باید با سود سرمایه های انباشته شده بیمارستان های تامین اجتماعی را را ه بیاندازد.

وی خاطر نشان کرد:یکی از دلایل بیکاری جوانان سر کار بودن بازنشسته ها است وقتی یک پیرمرد هنوز سرکار است روشن است بچه ها و نوه هایش بیکار باشند باید در این خصوص فکری کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.