تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
0

تصادف در جاده دزفول شوشتر یک کشته بر جای گذاشت

  • کد خبر : 861
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

راستا نيوز-  در جاده دزفول ـ شوشتر برخوردی بین دو خودرو پژو پارس و موتورسیکلت رخ داد که بر اثر آن یک نفر از راکبین موتورسیکلت کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد. رئیس سارمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول اظهار کرد: بامداد امروز با سامانه 125 این سازمان تماسی مبنی بر تصادف […]

راستا نيوز-  در جاده دزفول ـ شوشتر برخوردی بین دو خودرو پژو پارس و موتورسیکلت رخ داد که بر اثر آن یک نفر از راکبین موتورسیکلت کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

رئیس سارمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول اظهار کرد: بامداد امروز با سامانه 125 این سازمان تماسی مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری پژو پارس واقع در جاده دزفول ـ شوشتر بعد از پل سیاه منصور گرفته شد.

عبدالحسین معظمی‌فر افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا خودروی امداد و نجات را به همراه چهار نفر از امدادگران آتش‌نشانی به محل حادثه فرستاده و بلافاصله به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: شدت برخورد میان این دو وسیله نقلیه به حدی بود که یکی از راکبین موتورسیکلت به نام (سعید.آ) 20 ساله در دم جان باخت و دیگری که به شدت صدمه دیده بود توسط نیروهای 115 به بیمارستان منتقل شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.