تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

جلسه تودیع و معارفه روسای کل دادگستری خوزستان با حضور محسنی‌اژه‌ای برگزار شد

  • کد خبر : 1056
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۳۱

جلسه تودیع و معارفه روسای کل دادگستری استان خوزستان با حضور معاون اول دستگاه قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد. به گزارش راستا نیوز، پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه روسای کل دادگستری استان خوزستان با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی […]

جلسه تودیع و معارفه روسای کل دادگستری استان خوزستان با حضور معاون اول دستگاه قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش راستا نیوز، پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه روسای کل دادگستری استان خوزستان با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری زیتون کارمندی جنب تالار فجر برگزار شد.

در این مراسم همچنین آیت‌الله سید علی شفیعی و آیت‌الله محسن حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

در این جلسه فرهاد افشارنیا دادستان عمومی و انقلاب اهواز طی حکمی از سوی آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضایی به سمت ریاست کل دادگستری خوزستان منصوب و از محمدباقر الفت تقدیر و تشکر شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.