تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ی شورای اداری: مشارکت مردم و مسئولین در حل مشکلات شهرستان مهمترین دست آورد دولت تدبیر و امید در مسجدسلیمان بود

  • کد خبر : 1108
  • ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴

جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و تعدادی از معاونین ایشان، دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین جمعی از مدیران کل، مدیران شهرستان، جمع کثیری از مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ی شورای اداری مسجدسلیمان گفت: دولت تدبیر و امید در […]

جلسه شورای اداری مسجدسلیمان با حضور دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و تعدادی از معاونین ایشان، دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین جمعی از مدیران کل، مدیران شهرستان، جمع کثیری از مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد برگزار شد. فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ی شورای اداری مسجدسلیمان گفت:

دولت تدبیر و امید در مسجدسلیمان زمانی کار خود را آغاز کرد که مصادف شد با اعتراضات مردم به سریال سرزمین کهن که ظرفیت ایجاد مشکلات زیادی به ویژه تضعیف ارتباط میان دولت و شهروندان را داشت که به فضل الهی و با همکاری مردم همچنین امام جمعه محترم حجت الاسلام امینی و دکتر جلیلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش کم نظیر اعضای محترم شورای تأمین به نقطه قوت تبدیل شد و نقطه آغازی بر تقویت اعتماد شهروندان با دولت گردید که آثار و برکات متعددی را به دنبال داشت. به طوری که امروز اکثر برنامه ها و احیاناً مشکلات را در شهرستان با مشارکت مردم رو به جلو می بریم که به نظر من این مهمترین دست آورد دولت تدبیر و امید در مسجدسلیمان بود. فرماندار مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:

جناب استاندار، در مسجدسلیمان مشکلات زیادی و جود دارد. حضرتعالی علاوه بر آگاهی کامل از این مشکلات پیگیری های متعددی در جهت حل آن ها به عمل آورده اید. خدا را شاکریم اقدامات ارزشمندی که با تلاش شما و معاونین و پیگیری های مستمر نماینده و امام جمعه و همه مسئولین و تلاش کم نظیر عزیزان مان در فرمانداری بارقه ی امیدی در دل مردم به وجود آورده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس شورای تأمین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شروع به کار عملیات اجرایی پتروشیمی و آلومینیوم، فرودگاه، افتتاح بیمارستان جدید ۲۲ بهمن، مجموعه آب درمانی گلگیر، مجموعه بزرگ ورزشی کارگران و صعود تیم فوتبال به لیگ برتر و حمایت های حضرتعالی از این تیم بارقه ی امید را در دل مردم عزیز و شریف مسجدسلیمان تقویت نموده ک هامیدواریم با پیگیری های مستمر شما و نماینده محترم شهرستان به زودی مردم طعم شرین خدمت رسانی را عملاً چشیده و شاهد شکوفایی مسجدسلیمان در آینده نزدیک باشیم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.