تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

بانوان ورزشی ایذه ای طلایی شدند

  • کد خبر : 1536
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

راستا نیوز / بیگلری؛ ایذه: مسابقات قهرمانی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران با درخشش بانوان ایذه ای به پایان رسید. در این مسابقات که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد 15 باشگاه از 8 استان ایران شرکت کردند که در بخش بانوان زهرا کیانی و الهام صالحی در پرتاب نیزه به […]

راستا نیوز / بیگلری؛ ایذه: مسابقات قهرمانی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران با درخشش بانوان ایذه ای به پایان رسید.

در این مسابقات که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد 15 باشگاه از 8 استان ایران شرکت کردند که در بخش بانوان زهرا کیانی و الهام صالحی در پرتاب نیزه به مدال طلا دست یافتند.

به گفته مهدی فارسی مربی ایذه در بخش آقایان علی امیدی دارنده مدال برنز پارالمپیک و بازی های پاراسیایی اینچئون به خاطر فوت پدرش در این مسابقات حضور نداشت و دیگر ورزشکاران آقایان نیز به اختلاف کم نسبت به تیم سوم مقام چهارم را به دست آوردند.

گفتنی است علی امیدی در بخش پرتاب نیزه ، زهرا کیانی در بخش پرتاب وزنه و مهدی فارسی به عنوان مربی در مسابقات قهرمانی جهان که از 28 آبان تا سوم آذر ماه سال جاری در قطر برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام  خدا قوت  میگم به قهرمانان  شهر خوبم  بچه  ها دمتون گرم  خیلی  گل کاشتین  به امید مدال آوری در مسابقات آسیایی و جهانی انشالله …دوستون داریم موفق و برقرار باشین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.