تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
2

در آستانه ۱۷ مرداد، روز خبرنگار/نشست صمیمی اصحاب رسانه باامام جمعه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 1690
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

راستا نیوز – به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان میزبان اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: شما خواهران و برادران فعال و فداکار در عرصه آگاهی […]

راستا نیوز – به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان میزبان اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: شما خواهران و برادران فعال و فداکار در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، خبرنگاران خوب شهرمان شهر هزار گره هستید. اگر چه شهر ما هزاران مشکل دارد اما در عین حال پر از امید به آینده هستیم. آینده ای روشن که انشالله فرا خواهد رسید. وی ادامه داد: تبریک و تهنیت عرض می کنم روز خبرنگار و دست مریزاد می گویم خدمتتان و گرامی می داریم یاد همه شهدا و عزیزانی که در این راه جان باختند و گرامی می داریم یاد و خاطره شهید عرصه خبر شهید صارمی. نماینده ولی فقیه و امام جمع همسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگار هر چه معقول تر، پرشورتر، مردمی تر و دقیق تر کار کند محبوبیت و مقبولیت ش نزد مردم بیشتر می شود.

حجت الاسلام امینی گفت: کژی ها و انحرافات کم نیست، دستان کج، آدم های خیره سر، مسئول بریده از مردم کم نیست. ضمن این که خوبی ها هم خیلی زیاد است. خبرنگار باید همان گونه که مشکلات را بیان می کند راهکار هم ارائه بدهد و البته با جدیت مسائل را تا حصول پیگیری کند. نقش خبرنگار در حل مشکلات مردم نقش ارزنده و تأثیرگذاری ست و به جز یک خبرنگار کسی نمی تواند این نقش را به خوبی ادا کند. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همیشه گفته ام باز هم می گویم بنده به هیچ وجه در عزل و نصب ها چه مدیران و چه کارمندان دخالتی نداشته و ندارم، متأسفانه بعضی از مدیران برای جابجایی نیروهای خود از دیگران مایه می گذارند و از آنجا که نمی توانند تبعات بعدش را کنترل کنند می گویند فلانی گفت فلان نیرو را جابجا کن و یا از فلان جا دستور دادند. همان طور که در جلسه ی شورای اداری گفته ام مجدداً تکرار می کنم آقایان این فریبکاری ست و اگر تکرار شود برخورد خواهم کرد. حجت الاسلام امینی ادامه داد:

به لطف خداوند شما خبرنگاران ائم از خبرنگاران مکتوب، مدیران مسئول سایت های شهرستان، صدا و سیما و… خیلی خوب میان مردم جا باز کرده اید. باید دست به دست هم بدهیم و فرهنگ سازی کنیم تا به لطف خداوند مشکلات برطرف شوند.مسجدسلیمان شهر بیم و امید است. اما به طور قطع آینده روشنی خواهیم داشت. بنده چه امام جمعه باشم و چه نباشم کنار مردم خواهم ماند.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود در ارتباط با انتخابات اسفندمان گفت: امسال سال خاصی ست، سال همدلی و همزبانی ملت و دولت و البته سال انتخابات نیز می باشد که می تواند یک نقطه پر از غرور و افتخار شود. هر کسی اسفند ماه انتخاب شود با او تعامل خواهم داشت همان گونه که با نمایندگان گذشته تعامل کردیم. نماینده، فرماندار، شهردار، امام جمعه همه خدمتگزاران مردم هستند باید حول محور مردم از همدیگر حمایت کنیم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.