تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

همایش روز خبرنگار با حضور فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی ایذه

  • کد خبر : 1772
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

راستا نیوز/ فیروز بیگلری : صبح امروز فرماندار ایذه از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد. در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران حضور داشتند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز آقاجان علیخانی پور فرماندار ایذه ابتدا شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت و […]

راستا نیوز/ فیروز بیگلری : صبح امروز فرماندار ایذه از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد. در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز آقاجان علیخانی پور فرماندار ایذه ابتدا شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت و روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در جلسه تبریک گفت.

وی در خطاب به خبرنگاران در مورد درج خبر در رسانه و مطبوعات گفت :  خبرنگاران شریف و حلقه ای بین ملت و دولت هستند ازشما میخواهم دقت کافی را در درج اخبار خود داشته باشید چون در بعضی از خبرها متاسفانه رنگ  سیاسی و گرایشی دارند که  امیدوارم تیترهای انتخاب کنید تا حساسیتی به وجود نیاید که خدای ناکرده آرامش از مردم گرفته شود.

وی در مورد بحث انتخابات هم گفت: باید شور و شوق  را به مردم وارد کرد تا مردم با اشتیاق کامل پای صندوق رای بروند.

فرماندار ایذه اظهار داشت : خبرنگاران در واقع هنرمند هستند و از این هنر باید به درستی استفاده کرد و در انتخاب گرفتن سوژه سعی کنند کرامت انسان حفظ شود .

شخص اول دولت در ایذه تصریح کرد : اخبار باید به روز در اختیار مردم قرار گیرد و قبل از فرستادن هر خبری با مسئولین ادارات هماهنگ  کرد و با این کار سعی کنید خبرساز نباشید بلکه ماندگار بمانید.

علیخانی پور در پایان به خبرنگاران خاطر نشان کرد : دولت قرار است در بحث بیمه خبرنگاران برنامه ای اتخاذ کند تا نیمی از مشکلات این عزیزان حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در ادامه این برنامه سرهنگ مجید طونی فرمانده نیروی انتظامی ایذه از حفاظت و حمایت خبرنگاران خبر داد و افزود : این روز را به خبرنگاران عزیز تبریک و شاد باش عرض می نمایم، و با توجه به ارتباطی که از نزدیک با این قشر بی ادعا دارم باید بگویم خبرنگاران انسانهای شریفی هستند و همیشه در صحنه حضور فعالی دارند و شخصا به این عزیزان افتخار می کنم.

وی اظهار داشت : نکات کافی را فرماندار یادآور شد ولی انتظار من این است : اخبار را جوری جلوه ندهید که اذهان عمومی مردم را به سمت دیگری سوق دهند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان آرزوی موفقیت برای خبرنگاران داشت و تاکید کرد از لحاظ حفاظت و امنیت حامی خبرنگاران خواهیم بود.

در پایان جلسه فرماندار ایذه با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران تجلیل کرد.

IMG-20150810-WA0014

IMG-20150810-WA0016

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.