تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
3

کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم

  • کد خبر : 1919
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

راستا نیوز – کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم استان خوزستان باردیگر برای تولد شاه خراسان به راه افتاد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز این دوچرخه سواران مسیر حرکت این کاروان را از حرم حضرت معصومه (س) تا حرم امام رضا(ع) در طول ۱۰شبانه روز رکاب خواهند زد و در روز تولد حضرت […]

راستا نیوز – کاروان دوچرخه سواری حرم تا حرم استان خوزستان باردیگر برای تولد شاه خراسان به راه افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز این دوچرخه سواران مسیر حرکت این کاروان را از حرم حضرت معصومه (س) تا حرم امام رضا(ع) در طول ۱۰شبانه روز رکاب خواهند زد و در روز تولد حضرت امام رضا (ع) به مشهد مقدس خواهند رسید.

به گفته فریدون اسماعیلی دبیر اجرایی کاروان حرم تا حرم استان خوزستان با توجه به تلاش های زیادی که انجام شده است این حرکت ثبت کشوری شده است. وی گفت: انشالله از سال آینده با توسل به خدای متعال و همت مسولیین استانی و کشوری این کاروان با تعداد افراد بیشتری حرکت خود را آغاز خواهد کرد وی گفت: از کلیه نهادهای ذیربط (معاونت سازمان جوانان هلال احمرخوزستان ، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرعامل ورزش شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شواری اسلامی شهر شوشتر ) که در این امر خیر و فرهنگی که استقامت همیشگی مردم خوزستان را نشان می دهد تشکر و سپاسگزاری نمایم و امید است که خداوند بزرگ و هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت این عزیزان را درتمام مراحل زندگی شان سربلند و موفق نگه دارد.

21

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.